تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
با همکاری آی‌گپ و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت:

دکتر آی‌گپ بعنوان حامی سلامت جامعه فعالیت خود را آغاز کرد

وزارت بهداشت در تازه‌ترین اقدام خود با همکاری پیام‌رسان آی‌گپ، سرویسی را برای کاربران فضای مجازی فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت رایگان از خدمات پزشکی بهرمند شوند و پاسخ سوال‌های پزشکی خود را دریافت کنند.

رویداد۲۴ «دکتر آی‌گپ» یک سرویس سلامت است که تلاش دارد تا زیر نظر وزارت بهداشت و با تایید این وزارتخانه، سرویس‌ها و خدمات سلامت را بصورت روزانه در اختیار عموم مردم ایران قرار دهد. خدماتی که قابل اعتماد، به‌روز و مورد تایید وزارت بهداشت است و اغلب بصورت رایگان به مردم ارایه می‌شود.

میثم عسگری مدیرعامل پیام‌رسان آی‌گپ «دکتر آی‌گپ» که بعنوان حامی سلامت جامعه فعالیت خود را با همکاری وزارت بهداشت آغاز کرده است گفت: «یکی از دغدغه‌های دائمی مردم، حفظ و ارتقای سلامت است و فعالیت در حوزه سلامت مورد علاقه تمامی فعالان مجازی و استارت‌آپ‌های نوپاست. در این میان آی‌گپ تلاش کرد تا فعالیت خود را به سوی جامعه سلامت‌محور هدایت کند.

عسگری هم چنین در رابطه با فعالیت تازه این پیام‌رسان گفت: سرویس سلامت عمومی از طریق «دکتر آی‌گپ» ارائه می‌شود و مردم می‌توانند بصورت رایگان عضو سرویس‌ها شده و از خدمات سرویس استفاده کنند. محاسبه رایگان تناسب اندام و ارایه فیلم‌ها و دستورالعمل‌های رایگان سلامتی، خطرسنجی میزان ابتلا به سرطان از طریق پرسش و پاسخ در فضای مجازی و ارائه پیش بینی ابتلا به سرطان بخشی از فعالیت‌های «دکتر آی‌گپ» است.

هم‌چنین ارایه دستورالعمل خطرسنجی وقوع سکته مغزی، تست سنجش افسردگی بصورت رایگان، تست سنجش هوش، تست سنجش مزاج در طب سنتی، تست‌های افزایش هوش و خلاقیت نوزادان، تست زیبایی و ارایه مشاوره زیبایی بصورت رایگان، تست¬های سلامت جنسی و مسایل سلامت بلوغ نوجوانان و ارایه مشاوره از برنامه‌های رایگان «دکتر آی‌گپ» است به مردم خدمات ارائه می‌کند.

عسگری در پایان افزود: طی جلسات متوالی با مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مقرر شده است تا برخی از کمپین‌های اطلاع رسانی سلامت با همکاری «دکتر آی‌گپ» انجام شود و «دکتر آی¬گپ» در مدت زمان کمپین، خدمات رایگان را به مردم ارائه کند. لازم به توضیح است که اولین برنامه «دکتر آی‌گپ» محاسبه شاخص توده بدنی و یا تست اضافه وزن است و مردم می‌توانند با نصب آی گپ، ضمن اندازه گیری رایگان شاخص توده بدنی، بصورت رایگان از مشاوره مشاوران توانمند تغذیه استفاده کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پیام رسان
نظرات شما
پیشخوان