تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷

افشاگری یک استقلالی از عملکرد وزیر ورزش

حسن زمانی، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتشار نامه استعفای خود از هیئت مدیره، مدعی شد که وزارت ورزش در انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره تخلف کرده است.

رویداد۲۴ مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته (دوشنبه) اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال را انتخاب کرد که در بین آنها نامی از حسن زمانی، عضو پیشین هیئت مدیره استقلال دیده نمی‌شد.

زمانی در واکنش به این اتفاق به ضعف مدیریت در باشگاه استقلال اشاره و اعلام کرد که پیش از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره، از سمت خود استعفا کرده بود.

زمانی امروز نامه‌ استعفایش را در حالی منتشر کرد که در این نامه به شدت از عملکرد وزیر ورزش انتقاد کرده است.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال نامه استعفای خود را به وزیر اقتصاد، وزیر رفاه و همچنین محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داده است. تاریخ متن نامه برای سوم بهمن ماه است و زمانی در این نامه اشاره کرده که وزارت ورزش در همه امور باشگاه دخالت می‌کرده است. زمانی همچنین مدعی شده این وزارتخانه با باشگاه استقلال همکاری نمی‌کرده است.

متن نامه استعفای زمانی را در زیر مشاهده می‌کنید:
زمانی درباره این نامه اظهار داشت: وزیر رفاه، وزیر اقتصاد و آقای نوبخت عضو مجمع باشگاه بودند که بنده را به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب کردند. وقتی هنوز با استعفای من موافقت نشده، وزارت ورزش و جوانان باید مرا برای پایان همکاری دعوت می‌کرد، بنابراین، انتخاب هیئت مدیره جدید غیرقانونی است و وزارت ورزش تخلف کرده است.

«یک سال دیگر از مأموریتم در هیئت مدیره استقلال باقی مانده بود.»،‌ وی با بیان این جمله افزود: وقتی قرار است رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس و سخنگوی هیئت مدیره استقلال را انتخاب کنند، از همه اعضا دعوت می‌کنند. تا زمانی که استعفایم پذیرفته نشده، من آنجا مسئولیت دارم! اگر با استعفایم موافقت شد، خدا را شکر کرده و دنبال کارهای‌مان می‌رویم، اما اگر مخالفت کنند، بدون اینکه با وزیر ورزش کاری داشته باشم، به کارم ادامه می‌دهم.

افشاگری یک استقلالی از عملکرد وزیر ورزش

افشاگری یک استقلالی از عملکرد وزیر ورزش

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان