تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
سردار نقدی:

می‌خواهیم با آمریکا دوست شویم او با ما دوست نمی‌شود/ مردم‌سالاری ما در دنیا بی‌نظیر است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: ما می‌خواهیم دوست شویم اما آنها با ما دوست نمی‌شوند، آمریکا ذاتاً دشمن بشریت است و با ما دوست نمی‌شود.

رویداد۲۴محمدرضا نقدی در اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مجتمع آموزشی امامت با تبریک فرار رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب، اظهار کرد: اولین مطلب ضرورت پاسداشت ۴۰ سالگی انقلاب است که امام (ره) بارها فرمودند که حفظ یک پیروزی از کسب آن سخت‌تر است.

وی بیان کرد: برخی بیان می‌کنند که اکنون گرانی، فساد و بیکاری وجود دارد، ما انقلاب کردیم که این موارد باشد؟ برخی دیگر نیز به قدری بی‌انصافی می‌کنند که باید نام آن‌ها در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود که بیان می‌کنند ما از زمان شاه هم بدتر شده‌ایم. افرادی هم که خوب هستند می‌گویند نمی‌توان با این شرایط کشور از انقلاب صحبت کرد. آیا انقلاب را باید با ارزانی و گرانی سنجید، انقلابی که مسیر تاریح بشریت را عوض کرد و دستاوردهای بی‌نظیری دارد؟ در این کشور چندین هزار سال شاهنشاهی و دیکتاوری بوده و انقلاب به آن پایان داده است.

نقدی با اشاره به اینکه تاریخ ما ۲۵۰۰ سال نبوده، بلکه ۱۰ هزار ساله است و ۷ هزار سال آن اسناد رسمی ثبت شده دارد، تصریح کرد: این تاریخ باید نوشته شود. چندین هزار سال در این کشور شاهان مستبد حکومت می‌کردند و بر اساس توطئه‌‎گری، خیانت، جنایتکاری و قساوت قلب شاه می‌شدند. گاه حتی بی‌سواد بودند. به طور مثال رضاخان پای نامه‌ها انگشت می‌زد و بعد امضا کردن را یاد گرفت. نوشتن بلد نبود و تنها می‌توانست بخواند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب برای ما استقلال، آزادی و مردم‌سالاری آورد، عنوان کرد: مردم‌سالاری ما در دنیا بی‌نظیر است. در اروپا و آمریکا حزب‌سالاری وجود دارد. اکنون نیز افرادی که در روزنامه‌ها می‌نویسند که ما حزب نداریم، سرمایه‌داران بزرگی هستند که ملت را چپاول کردند و حالا می‌خواهند به شرکت‌ها و کنسرسیوم‌های خود شکل سیاسی دهند.

نقدی ادامه داد: ۴۰ سال است که تجربه عملیاتی از ولایت فقیه داریم و ثابت شده که ضد دیکتاتوری هستند. امام (ره) رأی مردم را رأی می‌دانستند، برخی بیان می‌کنند که مقام معظم رهبری نمی‌‎خواهند فکری به حال مردم کنند؟ آقا ۱۰ سال پیش فکر کردند و بیان کردند اما ما راه دیگری را رفتیم. ایشان اداره را دست خود ما سپردند و ما انتخاب می‌کنیم ما این رئیس‌جمهور و مجلس را انتخاب کردیم که نباید این کار را انجام می‌دادیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران اضافه کرد: مجلس دو لیست داشت که یکی مشکل را اقتصاد و دیگری ورزشگاه و کنسرت می‌دانست و ما به لیست دوم رأی دادیم و حالا می‌گوئیم چرا اقتصاد مشکل دارد. سر صندوق رأی باید فکری به حال خود کنیم. مقام معظم رهبری فرمودند که به ساده‌زیست‌ها رأی دهید اما ما به اشرافی‌ترین افراد رأی دادیم. خدشه‌ای به انقلاب وارد نیست. امام (ره) فرمودند وای به روزی که از غیر طبقه متوسط در دولت و مجلس قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه باید ۴۰ سالگی انقلاب را پاس بداریم و بدانیم امروز مشکلی که داریم ساده‌ترین مشکل تاریخ انقلاب و مساله اقتصاد است، عنوان کرد: مشکل اول ما شاه بود که اسلحه، رسانه، حزب و ثروت نفتی یا پول اصلی را در دست داشت. دستان مردم خالی و دستان دشمن پر بود. اقتصاد، اسلحه و رسانه دست حامیان بین المللی قرار داشت اما ملت برنده شد که این کار بسیار سختی است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مولد و پویا پنج مؤلفه دارد، تصریح کرد: انرژی، معدن و مواد اولیه، نیروی انسانی، علم و نقدینگی مؤلفه‌های اقتصاد پویا هستند که ما تمام این موارد را داشته و در آن‌ها بالا هستیم. باید سرمایه داخلی را فعال کنیم و به تولید آوریم. پنج مؤلفه اصلی اقتصاد مولد پیشرو را داریم اما چرا مشکل حل نمی‌شود. مشکل ما رویکرد است و چشم به خارج و برجام آمریکایی، اروپایی و بعد آفریقایی داریم و به دنبال FATF و CFT هستیم.

نقدی ادامه داد: اگر رویکرد ما عوض شود، تمام مشکلات حل می‌شود. اگر این توفیق باشد، مشکلات را حل می‌کند. اگر دولت بتواند باید حل کند وگرنه دولت بعدی باید اقدام نماید. باید به انقلابی‌‎گری، توکل به خدا، اعتماد به نفس و خودباوری برگردیم. در هیچ کشوری تأیید نشده که پیشرفت و شکوفایی کشوری با روابط خارج از کشور حل می‌شود، هر کشوری که شکوفا شده با شناخت و شکوفا کردن ظرفیت‌های خود بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سپاه پاسدارن
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
به این آقا بفرمائید که دو کار حتما انجام دهد
۱تاریخ را تحریف نکند
۲.به خانه شیشه ای کسی سنگ نزن که اگر دزدی دیگران به خانه تو که هم از شیشه است سنگ خواهند زد ،
ناشناس
|
Canada
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
مشکل ما اقتصاد ، ورزشگاه ،حجاب، کنسرت ، مدیریت و بازرسی و البته چوب لای چرخ گذاشتن هست.
نظرات شما
پیشخوان