تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

۳ بانک افغانستان درخواست ایجاد نمایندگی در چابهار دادند

معاون اقتصادی و سرمایه ‌گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: سه بانک افغانستان درخواست ایجاد نمایندگی در منطقه آزاد چابهار دادند که پس از طی مراحل اداری و موافقت بانک مرکزی فعالیتشان را آغاز می کنند.
۳ بانک افغانستان درخواست ایجاد نمایندگی در چابهار دادند
رویداد۲۴ غلامرضا پناه روز پنجشنبه اظهار داشت: اکثر بانک‌های ایرانی در منطقه آزاد چابهار شعبه دارند و بر این اساس بانک‌های افغانستان نیز پس از طی روند اداری می‌توانند در این منطقه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای راه اندازی شعب بانک‌های خارجی و سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار وجود ندارد، خاطرنشان کرد: 'غضنفر بانک' به عنوان یکی از این سه بانک افغانستانی است که پیگیری هایشان به مراحل نهایی رسیده است.

وی گفت: بیش از ۱۶۰ شرکت از کشور افغانستان در منطقه آزاد چابهار فعال هستند و متقاضیان جدید نیز می‌توانند در کمترین زمان نسبت به ثبت شرکت اقدام و فعالیت خود را شروع کنند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار ادامه داد: بیش از سه هزار شرکت سرمایه گذاری در این منطقه ثبت شده و روند ثبت شرکت به ۴۸ ساعت رسیده است.

پناه با اشاره به فرصت‌های سرمایه گذاری در این منطقه اظهار داشت: چابهار یکی از بهترین نقاط برای فعالیت اقتصادی و تجاری است.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان