تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم در وقت‌های تلف شده/ برانکو مچ کریمی را خواباند

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل سپیدرود در جام حذفی با به ثمر رساندن گل در وقت‌های تلف شده موفق شد راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم در وقت‌های تلف شده/ برانکو مچ کریمی را خواباند

رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم سپیدرود رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد. سعید کریمی (۹۳) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

پرسپولیس این بازی را با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ،شایان مصلح، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، احمد نوراللهی، مهدی شریفی (۴۶ - ماریو بودیمیر)، سیامک نعمتی (۷۸ - سعید کریمی)، سروش رفیعی، امید عالیشاه و علی علیپور آغاز کرد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیمه نخست فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند. در دقیقه یک سیامک نعمتی می توانست با یک ضربه سر دروازه سپیدرود را باز کند که این فرصت از دست رفت.

در دقیقه ۱۶ هم احمد نوراللهی هافبک ملی پوش پرسپولیس می توانست برای سرخپوشان گلزنی کند ولی ضربه سر او هم راهی به دروازه پیدا نکرد.

پرسپولیس در نیمه دوم دو تعویض انجام داد تا قدرت تهاجمی این تیم بیشتر شود. ماریو بودیمیر و سعید کریمی در این نیمه به سرخپوشان اضافه شدند.

بازی در نیمه دوم متعادل دنبال شد. در یک صحنه سقوط بازیکن سپیدرود در محوطه جریمه پرسپولیس اعتراض سپیدرودی ها و اعتراض آنها مبنی بر پنالتی را در پی داشت که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در نهایت در شرایطی که همه منتظر پایان مسابقه و کشیدن بازی به وقت های اضافه بودند، سعید کریمی بازیکن تعویضی در دقیقه ۹۳ توانست با یک ضربه سر دروازه سپیدرود را باز کند.

به این ترتیب پرسپولیس با این برد در وقت های اضافه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

سرخپوشان در یک چهارم نهایی به مصاف پدیده می روند و برنده این مسابقه در نیمه نهایی با سپاهان بازی خواهد کرد.

پیش از این داماش گیلانیان در جام حذفی به فینال صعود کرده بود. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان