تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

هدیه احمدی نژاد به کارلوس کی‌روش

رئیس جمهور سابق کشور هدیه‌ای به کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی اهدا کرد.

هدیه احمدی نژاد به کارلوس کی‌روش

رویداد۲۴ محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور سابق صبح امروز (پنجشنبه) در تماس تلفنی با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران ، از زحمات و خدمات وی در هشت سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمهور سابق در این تماس تلفنی از زحمات کادر فنی و سرپرستان تیم ملی فوتبال و تلاش های تحسین برانگیز جوانان شایسته این تیم قدردانی کرد و گفتند: مردم قدرشناس ایران سعی و تلاش پیوسته و گسترده کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را أرج می نهند و به این امر واقفند که شرایط همیشه آنطور که انتظار دارند، پیش نمی‌رود.

آقای کی‌روش نیز در این گفت و گو به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رییس دولت دهم از روند رو به رشد تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و آن را در پیشرفت تیم ملی و موفقیت ‌های سال‌های گذشته بسیار موثر دانست.

وی همچنین خاطرات خوب و خوش خود از سال‌های حضور در ایران و برخوردار بودن از میهمان نوازی و محبت های مردم بزرگوار کشورمان را یاداور شد و تاکید کرد که همیشه قدردان مردم ایران خواهد بود. 

خاطر نشان می‌سازد نماینده دکتر احمدی‌نژاد امروز به رسم یادبود و قدردانی از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، هدیه ای را به آقای کیروش تقدیم کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان