تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

وزیر ورزش در امور باشگاه استقلال دخالت نمی‌کند

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال با رد صحبت‌های حسن زمانی عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه تأکید کرد که وزیر ورزش و جوانان در امور باشگاه استقلال دخالتی نداشته است.

وزیر ورزش در امور باشگاه استقلال دخالت نمی‌کند

رویداد۲۴ امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص وضعیت آبی‌پوشان و دیگر مسائل، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

شرایط استقلال چطور است؟
خدا را شکر شرایط حاکم بر تیم بسیار مطلوب است. بچه‌ها با نشاط و روحیه کامل درحال آماده سازی و حضور قدرتمند در نیم فصل دوم و همینطور لیگ قهرمانان آسیا هستند. یکدلی، وحدت و همبستگی بین تمامی ارکان باشگاه اعم از هیئت مدیره جدید و تازه نفس، کادر مدیریتی و سرپرستی، کادرفنی و بازیکنان شاخصه اصلی این روزهای استقلال است و امیدواریم با استمرار این وضعیت شاهد بهترین روزها برای استقلال‌مان باشیم.

آیا قرار است بازیکن جدیدی جذب شود؟
با تمام توان‌مان در تلاش شبانه‌روزی هستیم تا بازیکنان مورد نظر کادرفنی و سرمربی توانمندمان را جذب کنیم و به تیم اضافه کنیم. ایسما و امید نورافکن را جذب کردیم و امیدواریم به لطف خدا در این دو روز باقیمانده هم بتوانیم بازیکن دیگری در حد نام استقلال و هم سطح بازیکنان خوب‌مان جذب و ادامه کار را برای خود هموارتر کنیم.

جلسه هیئت مدیره باشگاه با حضور اعضای جدید چه زمانی تشکیل خواهد شد؟
ابتدا از وزیر ورزش و جوانان و همینطور مجمع محترم باشگاه به جهت انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره تشکر می‌کنم. قبلا هم عرض کرده بودم که با توجه به شناختی که از این عزیزان دارم و توانمندی که این دوستان در حوزه‌های مختلف دارند، مطمئنا شاهد روزهای خوب و ایده‌آلی برای باشگاه استقلال خواهیم بود. هرچند که جا دارد از زحمات تمامی بزرگواران و عزیزانی که در هیئت مدیره قبلی واقعا زحمت کشیدند و از هیچ تلاشی برای باشگاه فروگذاری نکردند هم، سپاس ویژه‌ای داشته باشم و من به عنوان عضو کوچک این جمع از نظرات این جمع استفاده خواهم کرد.

حسن زمانی پس از عدم استفاده از او برای حضور در هیئت مدیره استقلال، صحبت‌هایی را علیه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، انجام دادند. واکنش شما به این اظهارات چیست؟
عرض کردم به همه اعضای سابق هیئت مدیره ارادت دارم. به محض انتخاب اعضای جدید، خدمت آن عزیزان تماس گرفتم. همینطور به جناب حسن زمانی زنگ زدم. متأسفانه فرمایشات ایشان به نظر بنده اصلا و ابدا صحیح نیست.حدود شش ماهی هست که من در باشگاه مشغولم و تنها عضو باقیمانده از هیئت مدیره قبلی هستم. الحق والانصاف حتی یک مورد دخالت از سوی وزارت ورزش و شخص وزیر محترم ندیده‌ام و بارها هم گفته‌ام شأن و شخصیت وزیر ورزش با آن همه دغدغه و گرفتاری‌های موجود در بدنه وزارت ورزش و جوانان اجل از این است که به مسائل باشگاه و باشگاه‌داری ورود کنند. آقای اکبر عباسی ملکی به عنوان رئیس هیئت مدیره پیشین گواه این ادعای بنده خواهد بود که هر وقت برای باشگاه هر مشکل و معضلی پیش می‌آمد، درب اتاق ایشان برای ما باز بود و هرکاری که از عهده‌شان بر می‌آمد، انجام می‌دادند. حتی یک مورد به یاد ندارم ایشان در امور باشگاه دخالتی داشته باشند. از زمان حضور من به یاد ندارم چنین چیزی رخ داده باشد. عرض کردم درخواست کمک و مساعدت بوده که هم شخص وزیر و هم محمدرضا داورزنی معاون این وزارتخانه از هیچ لطف و عنایتی در حق باشگاه دریغ نکرده‌اند.

من فقط یک مورد را به استحضار هواداران عزیز، فهیم و بزرگوارمان می‌رسانم، اگر حضور پر رنگ وزیر ورزش در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای نبود و ساعت‌های متمادی و متوالی که این بزرگوار وقت گذاشتند، نبود، یقین داشته باشید که الان ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتیم. قطعا فدراسیون فوتبال و مهدی تاج گواه این ادعای بنده خواهند بود. انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره بر اساس نیازهای باشگاه و بر مبنای کار کارشناسی از سوی مجمع صورت گرفته و شاکله هیئت مدیره جدید، خود مؤید این عرض بنده است. حسن زمانی به اندازه توانایی و بضاعت‌شان برای باشگاه زحمت کشیدند، به مانند دیگر اعضای محترم هیئت مدیره سابق که با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان، باشگاه از وجود این عزیزان محروم شد و به نظرم مجمع محترم باشگاه، تصمیم گرفت از شخص فعال‌تر و پیگیرتری که بتواند مشکلات باشگاه را در ابعاد تاثیرگذارتری مثل حوزه‌های اقتصادی و بازاریابی و ... حل و فصل کند، استفاده کند. همیشه تغییر افراد در حوزه‌های مدیریتی، نشانه عدم توانایی نیست، بلکه از این موضع نگاه کنیم که در این مقطع قطعا مجمع و وزارت ورزش به قصد تقویت باشگاه و به کارگیری عضو تأثیرگذارتری اقدام کرده است.

... و صحبت‌های پایانی؟
در هرحال با توجه به شروع نیم فصل و لیگ قهرمانان آسیا و لزوم تقویت باشگاه، به خصوص از حیث روانی و افکار عمومی، تمامی دوست‌داران استقلال، اگر استقلال را دوست دارند و به موفقیت باشگاه و تیم فکر می‌کنند، باید کمک کنند و از دامن زدن و نشر مطالبی که به هر نحوی به آرامش تیم لطمه می‌زند، خودداری کنند. هر کسی و هر عزیز و بزرگواری که عاشق استقلال است، اگر موفقیت تیم را دوست دارد، در هر پست و مقام و جایگاهی می‌تواند به استقلال کمک کند. عشق به استقلال و کمک به جمع آبی‌پوشان، منحصر به جایگاهی نیست و عرض کردم هرکسی که به رنگ آبی عشق می‌ورزد، هرکجا که باشد، می‌تواند به تیم محبوبش کمک کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان