تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
لیگ برتر هندبال بانوان به پایان رسید؛

تیم هندبال لارستان قهرمان لیگ برتر/ ذوب آهن سوم شد

چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان با قهرمانی شهید چمران لارستان و نایب قهرمانی تأسیسات دریایی به پایان رسید.
پایان لیگ برتر هندبال بانوان با قهرمانی لارستان/ ذوب آهن سوم شد
رویداد۲۴ هفته پایانی چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان امروز با سه دیدار پیگیری شد و یک دیدار از این هفته لغو شد. این دور از مسابقات با قهرمانی شهید چمران لارستان و نایب قهرمانی تأسیسات به پایان رسید.

در این روز دیدار تیم‌های شهید چمران لارستان و پترو آموت پویا بوشهر لغو شد که رئیس سازمان لیگ علت آن را تأثیر نداشتن نتیجه بازی در رده بندی پایانی عنوان کرد. تیم شهید چمران لارستان همانطور که از هفته قبل نیز قهرمانی‌اش مسجل بود با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز این بازی اعلام شد. لارستان در پایان مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۶ رساند و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

مراد کرمی رئیس سازمان لیگ برتر هندبال درباره لغو این دیدار به ایسنا گفت: این بازی انجام نشد. البته نتیجه بازی تأثیری برای هیچ کدام از تیم‌ها هم نداشت. نتیجه بازی ۱۰ بر صفر به سود تیم قهرمان که از هفته قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بود به ثبت رسید.

در دیگر دیدار، تیم رده دومی تأسیسات دریایی مهمان تیم اشتادسازه طرقبه شاندیز بود که با حساب ۲۶ بر ۱۹ از اشتاد سازه پیشی گرفت و با ۲۴ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

در ادامه این رقابت‌ها دو تیم ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان در دربی اصفهان برای رده سومی رقابت کردند که در نهایت تیم ذوب آهن توانست با نتیجه ۲۶ بر ۱۷ تیم فولاد مبارکه سپاهان را شکست دهد و با کسب ۱۹ امتیاز به عنوان سومی این مسابقات دست یابد.

آخرین دیدار هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان نیز میان دو تیم هیأت هندبال البرز و نفت و گاز گچساران برگزار شد که گچساران توانست با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ تیم البرز را شکست دهد و در رده پنجم قرار بگیرد.

* نتایج کامل دیدار‌های هفته پایانی چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان:

شهید چمران لارستان ۱۰ - پتروآموت پویا بوشهر صفر (انجام نشد)

اشتادسازه طرقبه شاندیز ۱۹ - تأسیسات دریایی ۲۶

فولاد مبارکه سپاهان ۱۷ - ذوب آهن اصفهان ۲۶

نفت و گاز گچساران ۲۹ - هیأت هندبال البرز ۲۶

* رده بندی نهایی چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان:

۱- شهید چمران لارستان ۲۶ امتیاز – قهرمان

۲- تأسیسات دریایی ۲۴ امتیاز – نایب قهرمان

۳- ذوب آهن اصفهان ۱۹ امتیاز - سوم

۴- فولاد مبارکه سپاهان ۱۶ امتیاز

۵- نفت و گاز گچساران ۱۳ امتیاز

۶- اشتادسازه طرقبه شاندیز ۶ امتیاز

۷- پتروآموت پویا بوشهر ۴ امتیاز

۸- هیأت هندبال البرز ۴ امتیاز
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان