تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
حداد عادل:

کسانی که از باز بودن فعلی فضای مجازی دفاع می‌کنند جواب خدا را چگونه خواهند داد

‌نمی‌دانم کسانی که از باز بودن و بی در و پیکر بودن فعلی فضای مجازی دفاع می‌کنند جواب خدا را چگونه خواهند داد.
کسانی که از باز بودن فعلی فضای مجازی دفاع می‌کنند جواب خدا را چگونه خواهند داد
رویداد۲۴ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مایه امید تمام مسلمانان دلسوخته و آزاده جهان است، گفت: مستضعفان و آزادی خواهان جهان دل گرم به این انقلاب هستند.

غلامعلی حداد عادل در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم در مصلای قدس این شهر، افزود: ایران تنها کشوری است که در برابر زورگویی‌های آمریکا و مستکبران جهان ایستاده است.

وی با تاکید بر توسعه توان دفاعی کشور گفت: موشک‌هایی که امروز غرب را به هراس انداخته و موجب اقتدار جمهوری اسلامی شده، این توان دفاعی و موشکی توسط جوانان این کشور در شرایط سخت تحریم رقم خورده است.

** هیچ کشوری در جهان استقلال ایران را ندارد
حداد عادل در ادامه، «استقلال» را از جمله دستاورد‌های انقلاب دانست و گفت: هیچ کشوری در جهان استقلال کشور ایران را ندارد و این در حالی بوده است که در ۲۰۰ سال گذشته کشور ما با سلطه خارجی مواجه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کشور و دولت خارجی نمی‌تواند با وجود چنین ملت و رهبری، اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند گفت: آزادی با لجام گسیختگی متفاوت است و انقلاب اسلامی به دنبال آزادی ملت در تعیین سرنوشت خود بوده است و نه ایجاد لجام گسیختگی اخلاقی؛ به همین دلیل آزادی از دیگر دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از همان ابتدای انقلاب تا کنون مردم ایران اسلامی با حضور در انتخابات‌های مختلف سرنوشت کشور را رقم زده اند که این از دستاورد‌های مهم انقلاب است.

وی با اشاره به دیدار‌های رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و جوانان گفت: در کشوری زندگی می‌کنیم که جوانان از چنان آزادی بیانی برخوردار هستند که در محضر رهبری، عالی‌ترین مقام جمهوری اسلامی انتقاد کرده و این انتقادات بدون هیچ واهمه‌ای بیان می‌شود.

حداد عادل با اشاره به شرایط خفقان پیش از انقلاب اسلامی در دوران رژیم پهلوی ادامه داد: شاه مملکت تحمل کوچکترین انتقادات را نداشت به گونه‌ای که در روزنامه اطلاعات آن زمان، درد دل راننده‌های تاکسی از شرکت تعاونی تاکسیرانی به چاپ رسید و آن مطلب با واکنش تند شاه مواجه شد.

وی توسعه مدارس و دانشگاه‌ها را از جمله دستاورد‌های انقلاب دانست و گفت: در جمعیت ۳۶ میلیونی قبل از انقلاب تنها ۱۷۵ هزار دانشجو در کشور مشغول به تحصیل بود و این در حالی است که امروز از جمعیت ۸۰ میلیونی کشور بیش از ۴ و نیم میلیون دانشجو در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: کل سرانه چاپ کتاب کشور پیش از انقلاب، ۷۰۰ عنوان کتاب بود و این در حالی است که امروز تعداد عناوین چاپ شده سالانه بیش از ۱۰۰ هزار عنوان است.

حداد عادل، توسعه شهر‌ها را از دیگر دستاورد‌های انقلاب دانست و گفت: به طور قطع هیچ شهری پس از انقلاب به اندازه قم توسعه و رشد فرهنگی، علمی و عمرانی نداشته است.

** دشمنان، آرزوی جدایی ملت از نظام را به گور خواهند برد
وی نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا را از جمله دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: دلیل دشمنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود با انقلاب اسلامی، تبدیل این انقلاب به الگویی برای سایر ملت‌ها است.
حدادعادل با بیان اینکه ملت ایران از روز اول پای انقلاب ایستاده و از طرفی دنیای استکبار در این مدت با تمام فشار در مقابل این انقلاب و ملت ایران ایستاده است گفت: امروز دشمن بعد از تجربه جنگ تحمیلی به سراغ تحریم اقتصادی رفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، هدف از تحریم اقتصادی را فشار به مردم و ایجاد نارضایتی دانست و گفت: جدا کردن مردم از انقلاب و مایوس شدن مردم از انقلاب، خواست و آروزی دشمن است و به لطف الهی دشمنان ایران اسلامی این آرزو را به گور خواهند برد.

وی ادامه داد: در حالی که دشمن، مجاری اقتصادی کشور را تنگ کرده است با تمام توان ابزار رسانه‌ای به دنبال ترویج فکر خود در بین مردم است.

حدادعادل همچنین با تاکید بر اینکه به همان اندازه که باید نگران تنگنای اقتصادی باشیم باید به همان میزان نگران باز بودن فضای مجازی در کشور بود گفت: نمی‌دانم کسانی که از باز بودن و بی در و پیکر بودن فعلی فضای مجازی دفاع می‌کنند جواب خدا را چگونه خواهند داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه این افتخار نیست که عده‌ای بگویند هرگز انگشت ما روی فیلتر نخواهد رفت اظهار داشت: دشمن برای جنگ اقتصادی خود پیوست فرهنگی تعریف کرده که با ابزار شبکه‌ها و فضای مجازی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.

** دشمن به دنبال نفوذ در حوزه و ضربه به جایگاه قم است
وی همچنین با اشاره به جایگاه قم در کشور، این شهر را کانون فقاهت و فقه آل محمد (ص) و شهر خون و اجتهاد دانست و تاکید کرد: بار سنگین حفظ اسلامیت این انقلاب بر دوش قم است و هیچ تردیدی در آن وجود ندارد.

حدادعادل، قم را خاستگاه انقلاب اسلامی دانست وتاکید کرد: دشمن که به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت این انقلاب است به طور قطع برای قم به عنوان خاستگاه و نقطه قوت انقلاب برنامه دارد تا با نفوذ در حوزه علمیه، روحانیتی در کشور تربیت شود تا دین را از سیاسیت جدا بدانند.

وی تاکید کرد: با وجود مراجع تقلید انقلابی کشور، حوزه‌های علمیه و حضور مردم غیرتمند و شهیدپرور قم که همواره پشتیبان امام و رهبری بودند هرگز نخواهند توانست به نقشه‌های شوم خود دست پیدا کنند.

** بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد حکومت دینی در کشور است
وی با بیان اینکه باید شکرگزار نعمت انقلاب باشیم گفت: ملت ایران اسلامی با مجاهدت و با بذل مال و جان این انقلاب را به پیروزی رساند.

حداد عادل با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی با دادن خون و جان زمینه ایجاد حکومت اسلامی را فراهم کردند اظهار داشت: ملت ایران با مجاهدت و اراده خود یک ناممکن را ممکن کرد و چنین ملتی مستحق خدمت شبانه روزی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ورود به دهه پنجم انقلاب فرصتی برای بازخوانی مسیر گذشته انقلاب است اظهار داشت: امروز کارنامه‌ای چهل ساله از انقلاب در اختیار داریم که باید این کارنامه مورد بررسی قرار گیرد.

حداد عادل با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد حکومت دینی در کشور است، چراکه دنیای غرب که سلطه خود را بر همه جهان می‌خواهد پرونده حکومت دینی را در دنیا بسته دیده بود و امام راحل، دین را بار دیگر به زندگی مردم بازگرداند.

وی با بیان اینکه مسیحیت در غرب در کلیسا‌ها مبحوس شده است گفت: سکولاریسم در غرب دین را به ابزاری نمادین تبدیل کرده و به دنبال تبدیل اسلام به وضعیتی مشابه مسیحیت بود، ولی امام (ره) با ایجاد حکومت دینی، اسلام را در تمام شئون زندگی و حکومت جاری کرد.

حدادل عادل همچنین با تاکید بر حساسیت مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی لایحه پالرمو (کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی) گفت: جهات مثبت و منفی پالرمو در دست بررسی است و مجمع تشخیص مصلحت نظام در نهایت تصمیمی خواهد گرفت که به سود ملت باشد.

وی با اشاره به بررسی قرارداد پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بررسی این لایحه در دستور کار مجمع قرار دارد و در این زمینه بررسی‌های مختلف کارشناسی در حال انجام است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
کسانی که خودشان وخانواده شان دررفاه وآسایش وخوشبختی زندگی می کنند ودیگران را به لنگ بستن ونان خشک خوردن توصیه می کنند جواب خدا را چگونه خواهند داد؟
نظرات شما
پیشخوان