تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
مهدی تاج:

در فوتسال و فوتبال ساحلی می‌توانیم در دنیا اول شویم

رئیس فدراسیون فوتبال از اهمیت توجه به فوتبال و فوتسال برای افتخارآفرینی جهانی صحبت کرد و گفت: سرمایه‌گذاری و توسعه این رشته‌ها در کشور کاملا ضروری و لازم است.

در فوتسال و فوتبال ساحلی می توانیم در دنیا اول شویم

رویداد۲۴ اعضای جدید کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ظهر امروز پس از برگزاری نشست معارفه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کردند.

در ابتدای این نشست رئیس فدراسیون فوتبال ضمن قدردانی از کلیه اعضایی که به پیشنهاد فدراسیون عضویت در این کمیته را پذیرفتند اظهار داشت: ابتدا وظیفه می دانم از همراهی دوستان و اعضا سابق کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تشکر کنم. ما در رشته های فوتسال و فوتبال ساحلی سرآمد جهان و جزو کشورهای برتر هستیم. فوتسال ما در جهان جایگاهی برجسته و اعتباری قابل توجه دارد همانطور که فوتبال ساحلی ما قدرت خودش را به خوبی نشان داده و افتخارات همچنین عناوین قابل توجهی کسب کرده است. من عقیده دارم که باید قدر این دو رشته ورزشی را در کشور بدانیم.

تاج اضافه کرد: رویکرد فدراسیون فوتبال حمایت از این دو رشته مهم و افتخار آفرین است که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بارها به اهتزاز در آورده اند. بر همین اساس سرمایه گذاری و توسعه این رشته ها در کشور کاملا ضروری و لازم است. به عقیده من ما در هر دو رشته بتوانیم جایگاه اول جهان را با حمایتی بیشتر در اختیار داشته باشیم. فراموش نکنیم که در کشور ما بعد از فوتبال، فوتسال دومین رشته پربیننده بر اساس آمارها محسوب می شود و فوتبال ساحلی هم همواره موفق و افتخار آفرین بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به ماموریت اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی اظهار داشت: بسیار خوشحالم و افتخار می کنم که در نخستین جلسه این کمیته حضور دارم. ماموریت این کمیته پیشرفت هرچه بیشتر فوتسال و فوتبال ساحلی همچنین توسعه این رشته هاست و موضوعات در این کمیته به شکل تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرد. تردید ندارم که با حضور آقای محمد حسن انصاری فرد و سایر اعضا شاهد پیشرفت این دو رشته خواهیم بود و فوتسال همچنین فوتبال ساحلی ما آینده درخشانی در پیش خواهند داشت. همچنین جا دارد از زحمات آقای پرهیزگار تشکر کنم که در مدت کوتاه حضورشان و در رشته فوتسال بسیار اثربخش بوده اند.

تاج در پایان گفت: طبق پیش بینی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در ساختمان جدید فدراسیون بخش های ویژه ای برای این دو رشته در نظر گرفته ایم همچنین تلاش می کنیم تا مجموعه ای مشابه با پک در این رشته ها هم برای ورزشکاران ایجاد شود که با تکمیل زیرساخت ها و ارتقای سطح امکانات شاهد نتیجه گیری بهتر و مطلوب تر در رشته های فوتبال ساحلی و فوتسال باشیم.

در پایان سخنان رئیس فدراسیون فوتبال، محمد حسن انصاری فرد رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون و حضور مهدی تاج در نخستین جلسه این کمیته گفت: یکی از مهمترین وظایف این کمیته تلاش به منظور توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در ابعاد مختلف خواهد بود. بر همین اساس تا امروز شاید بیش از ۴۰ جلسه مهم با کارشناسان و صاحب نظران این حوزه برگزار کرده ایم و نظرات همچنین دیدگاههای آنها را شنیده ایم که بر مبنای این دیدگاهها می توانم بگویم جمع حاضر در حوزه های فوتسال و فوتبال ساحلی تاثیرگذار بوده و می تواند تصمیمات مهم و تخصصی اتخاذ کند. امیدواریم با حمایت فدراسیون فوتبال به اهداف مورد نظر در این بخش دست یابیم.

در بخش پایانی این نشست رئیس فدراسیون فوتبال احکام رئیس و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی را اهدا کرد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان