تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

استقلال مجوز ثبت قرارداد ندارد!

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: نساجی، پدیده و استقلال تهران هنوز مجوز ثبت قرارداد را نگرفته‌اند.

استقلال مجوز ثبت قرارداد ندارد!

رویداد۲۴ فریبرز محمودزاده در گفتگو با شبکه سوم سیما در خصوصاینکه چند باشگاه مجوز ثبت قرارداد بازیکنانشان را دریافت نکرده اند گفت: نساجی، پدیده و استقلال تهران هنوز مجوز ثبت قرارداد را نگرفته اند.

ما یک زمانی برای رویت قرارداد‌ها داشتیم که شب گذشته به اتمام رسید. کلیه قرارداد‌ها را شب قبل رویت کردیم که زمان را از دست ندهند، ولی شرط استفاده از بازیکنان منوط به دریافت مجوز کمیته تعین وضعیت است.

آیین نامه نقل و انتقالات برای جذب بازیکنان خارجی گفت:حدود یک فصل و نیم است که برای بالا بردن کیفیت خارجی‌های شاغل در لیگ سعی کردیم حلقه را به روی باشگاه‌ها تنگ کنیم. اگر بازیکنان خارجی کلیه قاره‌ها باید یا حتما عضو تیم ملی بزرگسالان یا امیدشان باشند.

وی افزود: در این مورد تاکید می‌کنم صرف عضویت یا دعوت به تیم ملی ملاک نیست و بازیکنان باید حتما در تیم ملی بازی کرده باشند. این بازی‌ها هم باید رسمی و در چارت فیفا برگزار شده باشد. بازیکنان لیگ‌های اروپایی و آمریکای جنوبی هم باید آن ۱۰ بازی در ۲ فصل گذشته حتما انجام شده باشد.

محمودزاده تاکید کرد: در حال حاضر در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ هستیم و بازیکنانی که می‌خواهند در لیگ ایران بازی کنند باید در فصل ۲۰۱۶ به بعد در لیگ‌های اروپایی یا آمریکای جنوبی بازی کرده باشند.

وی در خصوص پاتوسی بازیکن جدید استقلال گفت: مرحله جذب بازیکن که نیازمند تائیدیه از فدراسیون مبدا است هنوز به دست ما نرسیده است. ضمن آنکه جواب پزشکی این بازیکن از ایفمارک هنوز به دست ما نرسیده است. کمیته روابط بین الملل فدراسیون ایران باید جواب استعلام این بازیکن را از آفریقای جنوبی دریافت و به سازمان لیگ ارسال کند و اگر جواب او مثبت باشد تطبیق داده خواهد شد و مجوز می‌گیرد در غیر این صورت نمی‌تواند مجوز بازی دریافت کند.

محمودزاده در خصوص منشا نیز گفت:منشا شب گذشته با پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد و او بازیکن آزاد است. منشا برای حضور در باشگاه‌های ایران می‌تواند به عنوان سهمیه فیفا جذب شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان