تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

عده‎‌ای میگویند فلان کنوانسیون تصویب نشود اقتصاد کشور فلج میشود!

عضو مجمع تشخیص گفت: جنگ تحمیلی و تحریم هایی که دشمن آن ها را فلج کننده نامید، نتوانست اقتصاد کشور را فلج کند؛ بعد عده‌ای ادعا میکنند که اگر فلان کنوانسیون تصویب نشود اقتصاد کشور فلج می‌شود!

عده‎‌ای میگویند فلان کنوانسیون تصویب نشود اقتصاد کشور فلج میشود!

رویداد۲۴ سعید جلیلی نماینده رهبرانقلاب در شورای عالی امنیت ملی با حضور در اجتماع نمازگزاران مسجد امام علی(ع) تهران به مناسبت ایام الله دهه فجر به ایراد سخنرانی پرداخت.

جلیلی در خصوص نگرانی مردم درخصوص شبهه آفرینی برخی افراد درباره لوایح FATF، گفت: این نه تنها تجربه ملت بلکه تجربه دشمن ماست که جنگ تحمیلی و تحریم هایی که دشمن آن ها را فلج کننده نامید، نتوانست اقتصاد کشور را فلج کند؛ بعد عده‌ای ادعا میکنند که اگر فلان کنوانسیون تصویب نشود اقتصاد کشور فلج میشود!

عضو مجمع تشخیص مصلحت در این باره اضافه کرد: استدلال موافقان پذیرش این لوایح آنست که میگویند میخواهیم با این کار بهانه را از دشمن بگیریم. این در حالی است که سیزده گزارش آژانس انرژی اتمی اعلام میکند که ایران در ماجرای برجام به تمام تعهدات خود عمل کرده است و حتی بیشتر؛ بهانه زدایی کردید و نتیجه را دیدید. چه شد؟ رسما به زیر توافق زدند.

وی افزود: آمریکایی ها توافق را برهم زدند و روز گذشته یک مقام اروپایی توافق رسما اعلام کرد که ما به نظر آمریکا احترام میگذاریم! عجب! این راه را رفتید و نتیجه اش را دیدید؛ حالا میگویید دوباره آن را تکرار کنیم؟ این چه منطقی است؟!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان