تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

انتقاد شدید آیت الله یزدی از روحانی و وزیر ارشاد؛ از شهدا خجالت بکشید

آیت الله محمد یزدی از دولت روحانی و وزیر ارشاد به خاطر خوانندگی زنان انتقاد کرده و گفته باید از این خانواده شهداء خجالت کشید.
آیت الله یزدی:
گزیده سخنان آیت الله یزدی را در ادامه می‌خوانیم:

مردم اتفاقات انقلاب و قبل از آن را دیده و مطلع هستند، کشور در استعمار بیگانگان بود و حاکمیت مردمی نبود و مجموع حاکمیت دنبال مفساد، بی عفتی و ترویج بی ارزشی‌ها بود. درگذشته سعی می‌کردند دین را بکوبند، حق را از بین ببرند و دین را منحصر در گوشه‌ای از مسجدی می‌شد، دید و حتی مردم برای نماز خواندن خجالت می‌کشیدند. آن قدر دشمن علیه علم و فضیلت و دین صحبت کرده بود که حوزه و مراکز عملی و حتی بعضی از علما باورشان آمده بودکه کسی به دین و مذهب کاری نداشته باشد.
 
مثل‌های معروفی را رواج می‌دادند که شما نمی‌توانید کاری کنید، لوله‌ای نمی‌توانید درست کنید. درعین حال ادعا می‌کردند که انقلاب سفید کردند و زنان را به بی عفتی دعوت می‌کردند.

وقتی به مازندران برای تبلیغ می‌رفتم از بی حجابی زنان و فساد و فحشاء جامعه خجالت می‌کشیدم و علنا کاری کرده بودند که دور حرم دیوار بود و خیابان‌های دیگر فحشاء بود.

اخیرا آماری در مورد جشن ۲ هزار و ۵۰۰ ساله خواندم که خیلی عجیب بود. فساد و بی بنداری و ... موج می‌زد. این اوضاع آن زمان بود، ولی یکدفعه روحانی مجاهد از منطقه یخچال قاضی فریاد زد که‌ای علمای اسلام کجایید که اسلام را بردند و با جشن دارند، اسلام را از بین می‌برند.

اگر بخواهیم فرصت داده‌های انقلاب را در این ۴ دهه تنظیم کنیم، فرصت بلند بالایی خواهی بود. مسئله استقلال و رهایی از بیگانگان که ۲ هزار ۵۰۰ سال تحت تسلط استکبار و استعمار بودند. اولین برکت انقلاب رهایی از وابستگی به بیگانه اینکه خودمان هستیم اداره می‌کنیم، اگر نقص داریم و بی عرضه هستیم، خودمان هستیم، اگر توان هم داریم، باز خودمان هستیم. زمانی که شاه فرار کرد، ۳۵ میلیون جمعیت بود، الان ۸۰ میلیون، در گذشته امکاناتی نبود، اما الان قابل مقایسه باگذشته نیست. همین قم که اصلا دِه هم به حساب نمی‌آوردند، اما الان قم به یکی از مهمترین شهر‌های مذهبی کشورتبدیل شده است.

در این ۴ دهه انواع نقشه‌ها را کشیدند، ولی به فرموده امام راحل هیچ غلطی نتوانسته کنند و الان این آدم نامتعال آمریکایی (ترامپ) که هیچ یک از تعهدات بین المللی را قبول ندارد، دنبال این بود که حاکمیت اسلام را بگیرند و مانندگذشته شود، ولی امروز با گذشته قابل مقایسه نیست که همین دشمن گفته از براندازی صرف نظر کردیم، چون دیگر قدرت براندازی راندارد.

تا امروز هم نتوانسته اند کاری کنند و آن‌هایی که فکرمی کنند که می‌توانند با تحریم برگردند گفتند که دیگر قدرت نداریم، چون نسل جوانان بسیجی کاری کردند که دشمن بگوید دیگرنمی توانیم کاری کنیم.

اما دشمنان بدانند این نظام تثبیت شده است و هر کاری کنند، به جای نمی‌رسند. الان خودمان هستیم، اگر مجلس و قوه قضاییه وسایر قوا بد باشند، مال خودمان است و این همان معنای آزادی است.

آمریکا و اسرائیل دشمنان درجه یک ایران هستند وتا حالا هر کاری بود علیه ایران کردند، ولی ناموفق بودند، ولی این‌ها گفته اند دست از فتنه نخواهیم برداشت.

دومین برکت، پیشرفت علمی و پزشکی است. در این مسئله هم پیشرفت ایران قابل مقایسه با گذشته نیست. ایران در بحث فناوری هم فوق العاده پیشرفت داشته است. این‌ها ثمره اسلام است. اسلام که تنها نماز و روزه نیست.

امروز متاسفانه بعضی فرزندان نسل چهارم و بچه‌های پولدار بی درد که معلوم نیست، پول‌ها را از کجا آورده اند، ماشین صد میلیونی سوار می‌شوند و در خیابان حرکاتی انجام می‌دهند، یا دخترش با وضع بد وارد خیابان می‌شود، خیال می‌کند چنین و چنان است. باید از این کار خجالت کشید.

باید از این همه خون شهید به دلیل بی حجابی و بد حجابی دختران خجالت کشید. متأسفانه بعضی از شهر‌ها در بحث حجاب بدتر از قم عمل می‌کنند.

حجاب از ضروریات اسلام است. کسی که علیه حجاب حرف می‌زند، هر کسی می‌خواهد باشد، باید مواظب باشد در مورد حجاب چه می‌گوید، باید بلد باشد وقتی از اسلام حرف می‌زند، چه می‌گوید. ما انقلاب کردیم، تا کسی بی حجاب نباشد، زیر گلویش را باز نکند و هرچه دلش خواست علیه اسلام و انقلاب حرف نزند.

اگر رئیس جمهور می‌باشید، باید به مردم خدمت کنید. مشکل مردم را حل کنید. اگر اسلام را بیان می‌کنید، به اندازه علمتان و فهمتان بگوید. نباید بیش از این گفت. حجاب از ضروریات دین است و منکرش کافر است.

به این وزیر ارشاد هم می‌گویم، برای چه هر روز بزرگداشت برگزار می‌کنید، در یکی از این سالن‌ها هر روز خواننده‌ای می‌آورید، اسم آن را وزارت ارشاد اسلامی می‌گذارید، باید از این خانواده شهداء خجالت کشید. می‌گویند ما قرآن و جلسه قرآن هم داریم. واقعا می‌خواهید قرآن هم نداشته باشید، مگر جرأت دارید علیه قرآن حرف بزنید. مردم انقلاب کرده اند که قوانین با اسلام تنظیم شود و اسلام حاکم باشد و قضات آن با احکام اسلامی قضاوت کنند و مجلس شورای اسلامی با قوانین اسلام تطبیق شود.

انقلاب امت را زنده کرده است. بدانید اگر بچه‌های شما میدان نمی‌رفتند و در دفاع از آل الله جان فشانی نمی‌کردند الان می‌بایست در ایران می‌جنگیدیم.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
2
آقای یزدی جمله .فقر فحشا می آورد. در حد آیه قرآن میتواند باشد.شما نیز با فقری که به اسم دشمنی با آمریکا به ما مردم ایران تحمیل کردید عامل گسترش فحشا هستید. لطفا توضیح دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
2
2
میگویند نوه این شخص در آمریکا است, آیا این موضوع صحت دارد ؟
پاسخ ها
سالم زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
می گویند این پرسش ها از سوی افراد ناشناخته و بی هویت مطرح می شود فرضا نوه ایشون آمریکا باشد؟که نیست . اگر دلت برای رفتن به آمریکا گرفته تلاش کن تا بروی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
5
فقط با بي حجابى از شهدا خجالت ميكشيد. فساد مالى كه ميكنيد باعث خجالتتان نيست مگر دزدى در اسلام آزاد است
مژده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
3
2
آقا بهروز کجایی هستی ایرونی یا آمریکایی؟
آقای آیت الله محمد یزدی یک عالم باسابقه و شناخته شده هستند جنابعالی سوادتون چقدره و چندساله هستی ؟ از انقلاب اسلامی و قانون اسلامی چه اطلاعی داری ؟ نماز می خوانی یا اعتقاد نداری؟ بعدا حرف داری بزن ببینیم قابل قبولی یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
نه دیگه رفت در افق ناپدید شد
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
3
من بیکار هستم مقیم ثروتمندترین کشور دنیا برای چپاولگران وفقیرترین کشور برای زحمت کشان.
یک نفر بگوید کدام مسئول برای هم دردی با مردم تحصن کرده ولی برای تنباکو حکم میدهند برای حجاب خط قرمز تعیین میکنند.
از نظر من آمریکا وانگلیس و روسیه وکلا غرب ستمگرترین دولتهای زمین ولی برای کشور خودشان تمام خوبی ها را میخواهند.
اگر آمریکا داعش را آورد در عوض تمام اعراب از ترس ایران و داعش نبردی ایران با اسرائیل صلح کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
2
1
اقای یزدی انسان خوبیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
2
خطاب به سالم زاده : دلم برای رفتن به آمریکا نگرفته , دلم گرفته از اینکه با افرادی مثل تو !!!دریک کشور محکوم به زندگی ام , درضمن سعی کن اگر به آخرت اعتقادی داری آن را برای دنیای نوه شیخ محمد یزدی که در آمریکا زندگی لاکچری دارد , فدا نکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
4
درود بر آقای بهروز , نظرشما بینهیایت عالی است ومیلیونها +++++++
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
0
بفففففففففففففففففففففففففففففففففففف
نظرات شما
پیشخوان