تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

۲ هزار و ۵۰۰ تن گوشت در راه بازار

معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: بیش از 2515000 کیلوگرم گوشت قرمز از گمرکات کشور در حال ترخیص است.

2.5میلیون تن گوشت در راه بازار

رویداد۲۴ مهرداد جمال ارونقی معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در گفت‌وگویی افزود: بیش از 2515000 کیلوگرم گوشت از گمرکات کشور در حال ترخیص است.

وی گفت: این میزان گوشت طی بیش از 40 فقره اظهارنامه به گمرکات آستارا، غرب تهران، شهید رجائی بندرعباس، فرودگاه امام خمینی (ره) و…. اظهار و تمامی تشریفات گمرکی آنها در مسیر سبز و خارج از نوبت انجام پذیرفته و این محموله ها در حال حاضر آماده خروج از گمرک است.

به گفته معاون امور گمرکی گمرک، علیرغم اینکه تعدادی از این اظهارنامه‌ها ظرف روز جاری به گمرکات اجرائی اظهار شده است، ظرف امروز با بررسی گمرک و اخذ مجوزهای قانونی برای این محموله‌ها پروانه ترخیص الکترونیکی صادر شده است.

معاون فنی گمرک ایران خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در مورد انجام تشریفات گمرکی کالاهای اساسی نداشته و تمامی گمرکات مجاز به انجام تشریفات گمرکی این کالاها به صورت شبانه روزی آماده خروج این کالاها از گمرک هستند.

ارونقی گفت: چنانچه اعتبار مجوز ثبت سفارش این کالای اساسی منقضی شود، گمرک مجوز صادره اولیه را جهت اظهار پذیرفته و نیازی به تمدید اعتبار این مجوزها نیست.

به گفته وی، میزان گوشت وارده و درحال تخلیه در اماکن گمرکی و مناطق ویژه در خور قابل توجه و کافی بوده و آمار اقلامی که ظرف چند روز آینده به گمرکات کشور اظهار خواهند شد، متعاقباً اعلام می‌شود.

به گفته وی، طبق تأکیدات و پیگیری فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و میراشرفی رئیس کل گمرک ایران تشریفات گمرکی کالاهای اساسی در حداقل زمان ممکن صورت می‌گیرد و خروج این کالاها از گمرکات کشور به صورت شبانه روزی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گوشت ، گمرک ، دژپسند ، اقتصاد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
سایت محترم رویداد 24: تیتر اشتباه است حدود دوهزارو پانصد تن صحیح است
پاسخ ها
رویداد24
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ممنون از دقت نظر شما
نظرات شما
پیشخوان