تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
ایرج عرب:

وقوع ۲ اتفاق در اهواز عادی نبود/ برای روشن شدن مسائل به تاج و سازمان لیگ نامه می‌زنیم

ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: دو موضوع غیرعادی در اهواز اتفاق افتاده است که برای روشن شدن آن به رئیس فدراسیون و سازمان لیگ نامه خواهیم زد.

وقوع ۲ اتفاق در اهواز عادی نبود/ برای روشن شدن مسائل به تاج و سازمان لیگ نامه می‌زنیم

رویداد۲۴ ایرج عرب در مورد اتفاقات حاشیه‌ای که قبل از بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس در اهواز رخ داد و منجر به تأخیر در آغاز این مسابقه شد، اظهار داشت: قبل از هر چیز یک خسته نباشید به بازیکنان تیم می‌گویم که همه زحمت خود را در این بازی کشیدند. ان‌شاءالله با هماهنگی بیشتر در بازی‌های آینده این باخت را جبران خواهیم کرد، اما مسائلی هستند که باید به آنها رسیدگی شود. چرا قبل از بازی اعلام کردند که شاید بازی لغو شود؟! دو حالت وجود دارد. اول اینکه مجوز برای برگزاری بازی صادر شده و بدون مشکل و به مانند همه بازی‌های دیگر باید مسابقه در زمان اعلام شده برگزار شود. دوم اینکه اگر مجوز برای بازی صادر نشده در همان جلسه هماهنگی مسابقه اعلام کنند که شرایط برای برگزاری مسابقه آماده نیست.

وی افزود: جلسه هماهنگی شب قبل از بازی با حضور همه بخش‌ها برگزار شده و همان جا اعلام شده است که همه شرایط برای برگزاری مسابقه آماده است، اما قبل از بازی با بیرانوند تماس می‌گیرند که بازی برگزار نخواهد شد. چه کسی این تماس را گرفته است؟ باید مشخص شود. چرا دروازه‌بان ملی‌پوش ما نیم ساعت قبل از بازی آن‌طور عصبانی باشد و به آن شکل راهی رختکن شود؟ حرف من این است. آقای فتاحی! اگر شما مجوز بازی نگرفته‌اید چرا بازی را برگزار کردید و اگر گرفتید پس آن اتفاقات قبل از بازی چه بود؟! من اصلاً کاری ندارم با چه هدفی این کار انجام شده است بلکه باید مشخص شود، نتیجه این اقدامات چه بود. در بازی با پدیده پنج دقیقه مانده به پایان مسابقه فتاحی مصاحبه می‌کند و می‌گوید پرسپولیس به خاطر تبلیغات در ورزشگاه آزادی باید جریمه شود. کدام تبلیغات، وقتی همه تبلیغات دست سازمان لیگ است و حتی به باشگاه‌ها نمی‌گویند که درآمد از این تبلیغات چقدر است و سهم باشگاه‌ها چگونه محاسبه می‌شود؟! متأسفانه زورشان به شرکت توسعه نمی‌رسد و به خاطر یک تبلیغ انجام شده در ورزشگاه آزادی می‌خواهند پرسپولیس را جریمه کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: حرف کلی ما این است که چرا باید قبل از بازی با فولاد عنوان شود؛ بازی برگزار نخواهد شد و تا نیم ساعت قبل از مسابقه برگزاری آن مشخص نباشد. از طرفی هواداران ما اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکنند تا اینکه خودشان مجبور شوند در ورزشگاه را بشکنند! این دو مسئله عادی نیست و ما برای روشن شدن آن به تاج و سازمان لیگ نامه خواهیم زد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان