تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

سردار آزمون، مسی نیست

مربی پیشین تیم‌ملی فوتبال روسیه درباره میزان شانس سردار آزمون، خرید جدید ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ برای بازی برابر فنرباغچه ترکیه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا اظهارنظر کرد.

سردار آزمون، مسی نیست

رویداد۲۴ به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، بوریس ایگناتیف در واکنش به اخبار برخی‌ رسانه‌ها مبنی بر بازی سردار آزمون در ترکیب تیم زنیت سن‌پترزبورگ در بازی روز سه‌شنبه برابر میزبان ترکیه‌ای گفت: اگر لیونل مسی به زنیت سن‌پترزبورگ می‌آمد او را از همان ابتدا در ترکیب اصلی بازی برابر فنرباغچه ترکیه قرار می‌دادم اما او سردار آزمون است و مسی نیست.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه افزود: به احتمال فراوان سرگئی سماک (سرمربی زنیت) و دستیارانش میزان آمادگی سردار آزمون را ارزیابی می‌کنند. این بازیکن ماه ژانویه در جام ملت‌های آسیا بازی کرده است و شاید آمادگی جسمانی‌اش را از دست نداده بود. در واقع سردار آزمون آماده است. در صورت لزوم او برابر فنرباغچه ترکیه بازی خواهد کرد اما من شرایطی را نمی‌بینم که سردار آزمون از ابتدا در ترکیب اصلی تیم زنیت به میدان رود. این احتمال را من رد می‌کنم.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ که سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی را جذب کرد روز 12 فوریه (23 بهمن) در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا میهمان تیم فنرباغچه ترکیه است و بازی برگشت روز 2 اسفند برگزار خواهد شد.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان