تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

ترافیک سنگین در استقلال؛ یک نیمکت سنگین

با جذب ۴ بازیکن جدید و بازگشت مصدومان، استقلال در نیم‌فصل دوم چهره‌ای کاملا متفاوت خواهد داشت.
ترافیک سنگین در استقلال؛ یک نیمکت سنگین
رویداد۲۴ آبی‌ها در نیمه دوم فصل به تیمی پرستاره تبدیل شده‌اند و رقابت ستارگان آبی در پست‌های مختلف باعث خواهد شد تا نام‌های سرشناسی مجبور شوند از روی نیمکت شاهد بازی تیم خود باشند. در این گزارش قصد داریم نگاهی داشته باشیم به رقابت‌های جذاب در تیم استقلال.

نیمکت نشینی آقای کلین‌شیت

استقلالی‌ها در قفس توری سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی را در اختیار دارند. ۲ دروازه‌بان کاملا آماده و با انگیزه. در نیم فصل اول این رقابت به سود رحمتی به اتمام رسید و در اولین بازی نیم فصل دوم نیز باز‌هم حسینی نیمکت‌نشین بود و رحمتی در ترکیب اصلی قرار داشت. مسلما سید‌حسین حسینی که رکورددار کلین‌شیت در لیگ ایران است، در هر تیم دیگری به جز استقلال می‌توانست فیکس باشد.

مدافعان میانی

با انتقا‌ل وریا غفوری و روزبه چشمی به خط میانی، ترافیک در خط دفاعی استقلال کمتر شده و به نظر می‌رسد پژمان منتظری، محمد دانشگر و آرمین سهرابیان تا حدودی توانسته‌اند جایگاه خود را در خط دفاعی به دست بیاورند. در پست دفاع چپ نیز احتمالا در نیم فصل دوم باید شاهد حضور امیدنورافکن باشیم؛ اتفاقی که زکی‌پور را نیمکت‌نشین می‌کند. خسرو حیدری نیز دیگر نیمکت‌نشین سرشناس آبی‌ها در جناح راست خط دفاعی است.

هافبک‌ها و سرگیجه شفر

علی کریمی، روزبه چشمی و فرشید باقری و در صورت لزوم امید نورافکن هافبک‌های تدافعی استقلال هستند که از این بین فقط ۲ بازیکن شانس بازی کردن دارند. در بخش تهاجمی نیز داریوش شجاعیان برگشته و استقلال فرشید اسماعیلی، طارق همام و رضا آذری را نیز در این پست در اختیار خواهد داشت. جایگاه وریا غفوری در پست وینگر راست ثابت به نظر می‌رسد، اما در بقیه نقاط میانه میدان هر تغییری ممکن است رخ دهد. در خط میانی به غیر از نفراتی که اشاره شد باید مهدی قائدی، سجاد آقایی، پاتوسی و محسن کریمی را هم اضافه کنیم.

رقابت در خط آتش

مرتضی تبریزی، روح‌ا... باقری و ا... یار صیادمنش در‌کنار الحاجی گرو مهاجمان استقلال در نیم‌فصل اول بودند که گرو با نظر کادر فنی این تیم از جمع آبی‌ها جدا و اسماعیل گونکالوس به عنوان یکی از خرید‌های زمستانی به جمع استقلال اضافه شد و هواداران این تیم امیدوارند تا این بازیکن گینه‌ای-پرتغالی خاطرات مامه تیام را برای‌شان زنده کند. حضور منشا نیز ترافیک در خط حمله آبی‌ها را سنگین‌تر کرد و به نظر می‌رسد در این پست هم چند بازیکن سرشناس باید خود را برای نیمکت‌نشینی آماده کنند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان