تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
بازیکن تیم والیبال ذوب‌آهن:

باید پوشش رسانه‌ای ورزش بانوان بیشتر شود

بازیکن والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: امیدوارم پوشش رسانه‌ها از ورزش بانوان بیشتر شود چراکه پوشش بیشتر رسانه‌ها باعث حضور اسپانسر‌ها در لیگ می‌شود.
باید پوشش رسانه‌ای ورزش بانوان بیشتر شود
رویداد۲۴ فرانک بابلیان در خصوص وضعیت لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: لیگ امسال با تعداد تیم کم دنبال می‌شد، ولی از نظر کیفیت تیم‌ها خوب بودند و تا لحظه آخر قهرمان لیگ مشخص نبود. هفته به هفته برای هر امتیاز جنگیدیم تا به حریف امتیازی ندهیم و بتوانیم قهرمان شویم و خدا را شکر این اتفاق در پایان رخ داد.

وی درباره پوشش رسانه‌ها از لیگ امسال تصریح کرد: پوشش رسانه‌ها از لیگ امسال ضعیف‌تر بود. عقیده دارم پوشش رسانه‌ها و تبلیغات در والیبال بانوان بیشتر از اکنون شود تا حضور اسپانسر‌ها در ورزش بانوان بیشتر شود و بانوان بتوانند استعداد خود را بیشتر نشان دهند.

بازیکن تیم والیبال ذوب‌آهن از حمایت باشگاهش از ورزش بانوان تمجید کرد و گفت: از مدیرعامل محترم باشگاه تشکر می‌کنم. در این چندسال حامی ما و بقیه تیم‌های باشگاه بودند. خدا را شکر که باشگاه چنین مدیرعاملی را دارد که از ورزش بانوان حمایت می‌کند.

وی درباره حسش از قهرمانی تیمش اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که قهرمانی را به دست آوردیم. سال‌های گذشته به این دلیل نایب‌قهرمان می‌شدیم که همیشه نیم‌فصل دوم تیم‌ها خود را تقویت می‌کردند، ولی ما کاملاً بومی بودیم و هیچ وقت بازیکن به تیم اضافه نکردیم.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان