تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

بازداشت معاون اداره کل ارشاد استان قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: معاون اداره کل ارشاد استان قزوین به دلیل اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی دستگیر شد.
بازداشت معاون اداره کل ارشاد استان قزوین
رویداد۲۴ محمد قاسمی با اشاره به دستگیری معاون اداره کل رشاد استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی از اتهامات متهم دستگیر شده بوده و پرونده در دادسرای قزوین در حال رسیدگی است.

وی تاکید کرد: ابتدا تخلفات مالی عامل تعقیب معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قرار گرفته و در نهایت دستگیر شد.

دادستان مرکز استان افزود: با توجه به بررسی اسناد مالی و اداری این اداره کل مشاهده شده اموال و وجوهی که باید در امور اداری و برنامه‌های فرهنگی هزینه شود توسط متهم این پرونده توسط حساب‌های واسطه‌ای برداشت و تصاحب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: دستگاه قضایی با هیچ شخص و مقامی عهد اخوت نبسته و بدون توجه به مقام و جایگاه با متخلفان و بی‌توجهان به قانون همانند ویگر آحاده جامعه در گذشته برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات سازمانی، به دستگاه قضایی و نظارتی گزارش داده چرا که ما امادگی دریافت این گزارش‌ها را داریم.

قاسمی گفت: کلیه اخبار مربوط به روند رسیدگی به این پرونده و سایر پرونده‌ها در زمان مناسب توسط روابط عمومی دادگستری قزوین به اطلاع مردم و اصحاب رسانه خواهد رسید و مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: در راستای جلوگیری بروز تخلفات از سوی مدیران، نظارت از سوی دستگاه‌ها و مراجع نظارتی درون سازمانی باید مورد توجه قرار گیرد.
منبع: تسنیم
نظرات شما
پیشخوان