تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

فروش فوری سایپا از پس فردا

برای کنترل بازار خودرو و کاهش قیمت در بازار ایران خودرو و سایپا اعلام کردند که از روز سه شنبه فروش فوری محصولات خود را آغاز می‌کنند.

ایران خودرو و سایپا فروش فوری گذاشتند

رویداد۲۴ عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: برای کنترل قیمت ها در بازار و حمایت از مشتریان واقعی بازار شب عید، فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا از پس فردا آغاز خواهد شد.

به گفته بابایی هر مشتری با کد ملی و کد پستی می تواند یک خودرو خریداری کند.

وی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۰ درصد از ظرفیت تولید خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت در این طرح فروش فوری خواهد کرد.

ایران خودرو: فروش فروری را از سه شنبه آغاز می کنیم

هم زمان با فروش شرکت سایپا معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو نیز گفت:: همزمان با عرضه تعداد بالایی از خودروهای تولیدی و با اجرای شرایط فروش فوری درروزهای آتی، حباب قیمت خودروهای این شرکت دربازار شکسته خواهد شد.

مصطفی خان کرمی با بیان این مطلب افزود:شرکت ایران خودرو با تمام توان خود و بهر ه گیری از ظرفیت های موجود به ایجاد بهبود وضعیت تولید تلاش می کندبه طوری که در حال حاضرتحویل این شرکت به حدود روزانه 1500 دستگاه رسیده است.

وی افزود:‌ با توجه به سیاست های وزارت صمت و تلاش و همیاری زنجیره تامین قطعات و واحدهای تولیدی شرکت ایران خودرو، عدد تحویل درآینده نزدیک به بیش از 1500 دستگاه نیز افزایش خواهدیافت .
خان کرمی تاکیدکرد: شرکت ایران خودرو طی روزهای آتی با فروش فوری و تحویل محصولات در سال 97 با روند افزایش قیمت مقابله خواهد کرد.

وی گفت : اجرای فروش فوری محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه 30 بهمن ماه 97 به صورت روزانه و مستمراز ساعت 10 صبح از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت به نشانی www.esale.ikco.ir آغاز خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کنترل بازار
نظرات شما
پیشخوان