تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

واکنش علی دایی به شکسته شدن رکوردش توسط معز علی

سرمربی سایپا گفت: ما آمدیم تا بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما با اطلاعات خوبی بازی فردا را آغاز می‌کنیم و امیدوارم که این اطلاعات به پیروزی تیم ما ختم شود.
واکنش علی دایی به شکسته شدن رکوردش توسط معز علی
رویداد۲۴ علی دایی، سرمربی تیم سایپا در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر الریان قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی برابر الریان داریم. ما بازی‌های الریان را آنالیز کردیم. الریان تیم خوبی است. در مدت جام ملت‌های آسیا تیم خودشان را تقویت کردند.

او ادامه داد: با این حال ما آمدیم تا بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما با اطلاعات خوبی بازی فردا را آغاز می‌کنیم و امیدوارم که این اطلاعات به پیروزی تیم ما ختم شود.

دایی ادامه داد: ما در این بازی سعی کردیم تا کار‌های تاکتیکی تیم را آنالیز کنیم. مطمئناً خط جلوی الریان بهتر از خط دفاع‌شان است. تلاش ما بر این است تا جلوی نقطه قوت آن‌ها را بگیریم و از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم.

او با در پاسخ به این سوال که تیم جوانی دارد که تجربه لازم را ندارد، گفت: ما بازیکنان جوانی داریم و آن‌ها تجربه کافی در بازی‌های آسیایی را ندارند و این مساله کار را برای ما سخت می‌کنند. شعور فوتبالی بازیکنان ما بالا است و باهوش بازی می‌کنند و این باعث می‌شود انگیزه بازیکنان برای بازی افزایش پیدا کند.

سرمربی سایپا درباره شکسته رکوردش در جام ملت‌های آسیا توسط المعز علی، مهاجم تیم ملی قطر گفت: به او تبریک می‌گویم. باید دانست که رکورد‌های فوتبالی همواره در حال شکسته شدن است. در پایان صحبت‌هایم باید از باشگاه السد قطر تشکر کنم. من دوران خوبی در این باشگاه داشتم و به من خیلی کمک کردند. السد در این مدت پیشرفت خوبی داشته است و این نشان دهنده تلاش مسؤولان باشگاه است.
نظرات شما
پیشخوان