تاریخ انتشار: ۰۶:۱۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

هفته شلوغ اصلاح طلبان در پایان سال/ احزاب جدید اصلاح طلب آماده انتخابات مجلس یازدهم

احزاب اصلاح طلب در آستانه سالی که منتهی به انتخابات مجلس یازدهم است، یکی پس از دیگری کنگره‌های خود را برگزار می‌کنند. چند حزب اصلاح طلب نیز در هفته‌های پایانی سال ۹۷ متولد شده‌اند.

احزاب جدید اصلاح و کنگره هایی که برگزار می شود

رویداد۲۴ این هفته برای مردم بوی عید و تعطیلی آورده است، اما برای احزاب اصلاح‌طلب خبری از تعطیلی نیست. آن‌ها برای ورود جدی به انتخابات مجلس یازدهم برنامه ریزی می‌کنند.

کنگره حزب راه ملت برگزار می‌شود

حزب راه ملت یکی از جدیدترین احزاب اصلاح طلبی است که برای برگزاری اولین کنگره خود آماده می‌شود. در تصاویری که از دیدار اعضای هیئت موسس این حزب با حجت الاسلام حسن خمینی منتشر شده است، افرادی مثل مریم قدس، غلامرضا انصاری، عباس معینی و محسن وغلامحسن لک حضور دارند.

دوازده حزب جدید در همدان!

مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات استانداری همدان خبر داده ۱۲ حزب امسال در این استان مجوز راه اندازی دفاتر شهرستانی (فرعی) را دریافت کردند. آنگونه که ابوالقاسم الماسی گفته مجوز راه‌اندازی ۶ دفتر حزب فرعی متعلق به اصلاح طلبان، چهار دفتر فرعی اصولگرایان و ۲ دفتر فرعی احزاب مستقل با نام‌های احزاب تدبیر و توسعه، سازمان معلمان ایران، مجمع ایثارگران، پیشرو اصلاحات، همبستگی دانش آموختگان و اتحاد ملت ایران صادر شده است.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری همدان همچنین خبر داده که دفاتر فرعی حزب مستقل و اعتدال، کانون مهستان، جمعیت اسلامی فرهنگیان، جامعه فاطمیون، جامعه جوانان متحد اسلامی و جامعه اسلامی کارگران در همدان دایر شده است.

کرمانی‌ها هم کنگره دارند

به گزارش رویداد۲۴ حزب جمعیت توسعه و آزادی کرمان هم با صدور مجوز و پروانه رسمی، این هفته کنگره خود را برگزار خواهد کرد. این حزب در این کنگره انتخابات درون حزبی نخواهد داشت. سید حسین مرعشی، یدالله اسلامی و مجید انصاری و بسیاری از اصلاح طلبان مشهور کرمانی، با این حزب ارتباط دارند.

کنگره در شاه عبدالعظیم!

به گزارش رویداد۲۴ اصلاح طلبان جنوب تهران در شهر ری هم این هفته کنگره خود را برگزار خواهند کرد. این افراد که معمولا یک سهم در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان دارند (در مجلس علیجانی زمانی و در شورای شهر خلیل آبادی) سالهاست تشکیلات کوچک و منسجمی را در جنوب تهران تاسیس کرده‌اند که یکشنبه این هفته گردهمایی سالانه خود را برگزار خواهند کرد.

احمد حکیمی پور دبیرکل ماند

سیزدهیمن جلسه (دوره نهم) شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران  جمعه گذشته در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد. احمد حکیمی پور در این جلسه طی گزارشی عملکرد یکساله خود را در سمت دبیر کلی شرح داد و پس از ان با حضور بازرسان حزب انتخابات جدید برای دوره یکساله سمت دبیرکلی برگزار و احمد حکیمی پور به اتفاق آرا در سمت خود ابقاء شد.

علی شفائی دومین فردی بود که گزارش عملکرد یکساله خود را به عنوان قائم مقام حزب ارائه داد و سپس از بین کاندیدا‌ها اعضای شورای مرکزی پس از رأی گیری افشین فرهانچی را به عنوان قائم مقام جدید دبیرکل حزب انتخاب کردند.

افشین فرهانچی دبیر شورای مرکزی گزارش عملکرد یکساله خود را ارائه و پس از آن بارای اعضای شورای مرکزی سرکار خانم زهره رحیمی به عنوان دبیر جدید شورای مرکزی حزب اراده ملت انتخاب شدند.

در ادامه جلسه رأی گیری برای انتخاب سخنگوی حزب برگزار شد که محمدهادی جامعی به عنوان سخنگو انتخاب شدند. همچنین در این جلسه محمد مسیبی به عنوان نماینده شورای مرکزی در شاخه جوانان و علی مهری به عنوان نماینده حزب در امور انتشار هفته نامه اراده ملت انتخاب شدند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان