تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

کولاک در جاده‌های هراز و فیروزکوه ادامه دارد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: باد و کولاک در ارتفاعات و به ویژه در محور‌های هراز و فیروزکوه که از شب گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد.
کولاک در جاده‌های هراز و فیروزکوه ادامه دارد
رویداد۲۴ سرهنگ سیاوش محبی دقایقی پیش در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های هراز و فیروزکوه اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش خفیف برف در محور هراز هستیم و ترافیک در دو محور روان است.

وی ادامه داد: با توجه به باد و کولاک در دو محور هراز و فیروزکوه از شب گذشته؛ تاکنون موجب یخ زدگی سطح محور‌ها و کاهش دید افقی رانندگان شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه همکاران راهداری و پلیس راه در محور‌ها حضور دارند و ارائه خدمات می‌کنند، گفت: با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر، توصیه می‌شود مسافران از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است، افزود: از مسافران می‌خواهیم تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ، مواد غذایی، پوشاک گرم و ... به همراه داشته باشند و پیش از آغاز سفر با اطمینان از سالم بودن سیستم‌های گرمایشی، فنی و پر کردن باک خودرو وارد جاده‌ها شوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیرو‌های پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور (تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵) تماس حاصل کنند.

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، امروز شهرستان دماوند ابری و در برخی ساعات شاهد بارش باران و برف و همچنین باد و کولاک خواهد بود. پیشینه دما در شهر ۶ و کمینه ۱ است.

لازم به ذکر است، باد شدید از شب گذشته همراه با بارش برف خفیف و پراکنده را در شهرستان شاهد بودیم که خوشبختانه با تلاش تیم پلیس راهور و راهداری، محور‌های مواصلاتی مسدود نشد و تردد جریان داشت و همچنین حادثه خاصی را شاهد نبودیم.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان