تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
از تراکتورسازی تا لیگ انگلیس

شایعه در تبریز؛ زنوزی خریدار یک باشگاه انگلیسی است؟

دیدار فرزند مالک باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز با چند تن از بزرگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس، شایعات زیادی را در پی داشت.
شایعه در تبریز؛ زنوزی خریدار یک باشگاه انگلیسی!
رویداد۲۴ پوریا زنوزی فرزند محمدرضا زنوزی در حاشیه دیدار آرسنال و منچستریونایتد موفق به دیدار با تونی آدامز مدافع پیشین آرسنال و سرآلکس فرگوسن سرمربی جاودانه منچستریونایتد شد. او با این دو چهره، عکس‌هایی ثبت و از طریق کانال‌های خبری در تبریز منتشر کرد. موضوع وقتی جالب شد که عکس‌های فرزند مالک تراکتورسازی با شال هواداری این باشگاه نیز به دست انتشار رسید.

بعد از این اتفاق، شایعاتی در تبریز به راه افتاده مبنی بر اینکه زنوزی قصد دارد با سرمایه گذاری کلان، یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس را خریداری کرده و در لیگ جزیره به تیمداری مشغول شود. البته از این دست شایعات در تبریز به وفور شنیده می‌شود. به عنوان مثال در ابتدای فصل، صحبت از حضور کارلوس تِوِس، پارک جی سون، بن عطیه، مامه تیام و... در تراکتور بود، اما هیچ کدام از این نام‌ها راهی تبریز نشدند.
 
شایعه در تبریز؛ زنوزی خریدار یک باشگاه انگلیسی است؟
 
منبع: خبر ورزشی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمدرضا زنوزی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
تیراختورچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
1
6
اینها همش شایعه هست واقعیت اینه که آقای زنوزی نهایتا یک تیم رو برای خودش انتخاب کرده اون هم تیراختور هست و نه تیم دیگه ای و میخواد کلی برای این تیم محبوب آذربایجان هزینه درست و حسابی کنه.
بعد از به ثبات رسیدن و سیر صعودی تیم، الان در فکر احداث باشگاه اختصاصی مدرن هستن و این عالیه ما هواداران تیراختور نمی دونیم چطور از زحمات آقای زنوزی تشکر کنیم. واقعا خیلی مردانگی به خرج دادند و تیراختور رو به معنای واقعی کلمه نجات دادند.
نظرات شما
پیشخوان