تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
شمخانی:

باید انتهای سال ۹۸ را به شکست ترامپ تبدیل کنیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: باید با تمرکز بر افزایش تاب‌‌‌آوری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق برخورد هوشیارانه و مقاومت فعال، ابتدای سال ۹۸ را به سال مأیوس‌‌‌سازی ترامپ و انتهای سال ۹۸ را به شکست وی و سیاست‌های ضد بشریش تبدیل کنیم.

باید انتهای سال ۹۸ را به شکست ترامپ تبدیل کنیم

رویداد۲۴ امیر دریابان علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی طی سخنانی ناکام‌‌سازی دشمن را راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی دانست و گفت: ظرفیت‌های بی‌‌شمار کشور این قابلیت را برای مسئولان و مردم فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دست کمی از جنگ نظامی ندارد بلکه از پیچیدگی بیشتری هم برخوردار است، تصرف قلوب مردم، تضعیف معیشت مردم و شکاف ملت - دولت را از اهداف جنگ اقتصادی دشمن برشمرد. 

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی اقتصاد را یک مقوله امنیت ملی و پاشنه آشیل آن را فساد ذکر کرد و اظهار داشت: مبارزه جدی و همه جانبه با فساد از اولویت‌های جدی نظام است.

شمخانی ادامه داد: همراهی با مردم، به طوری که مردم احساس کنند ما خادم واقعی آنان هستیم باید همواره دغدغه ما باشد. کاری که شهید باکری در دوران مسئولیتش در شهرداری ارومیه کرد و در دفاع مقدس با خط‌‌شکنی و شهادتش به شایستگی انجام داد. 

وی خطاب به مسئولان استان تصریح کرد: عملکرد مثبت اقتصادی استان آذربایجان غربی به ویژه در بخش صادرات نشان می‌دهد اگر اراده و برنامه داشته باشید قادرید بر مشکلات فائق شده و پیشرفت و تعالی استانتان را رقم بزنید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: باید با تمرکز بر افزایش تاب‌‌‌آوری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق برخورد هوشیارانه و مقاومت فعال، ابتدای سال ۹۸ را به سال مأیوس‌‌‌سازی ترامپ و انتهای سال ۹۸ را به شکست وی و سیاست‌های ضد بشریش تبدیل کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان