تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
هفته بیست و دوم لیگ برتر از امروز آغاز می‌شود؛

تراکتورسازی- پدیده؛ دوئل صدرنشینی

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دو بازی آغاز می‌شود.
تراکتورسازی- پدیده؛ دوئل صدرنشینی
رویداد۲۴ هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری دو بازی در تبریز و مسجد سلیمان آغاز می‌شود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته قرار است دو تیم مدعی تراکتورسازی و پدیده به مصاف هم بروند.

تراکتورسازی تبریز - پدیده مشهد

این دو تیم از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. تراکتورسازی تبریز در پنج بازی اخیر خود نباخته و در دو هفته اخیر نیز با پیروزی مقابل سپاهان و ماشین‌سازی در کورس قهرمانی مانده است، اما در سوی دیگر پدیده در پنج هفته اخیر تنها ۶ امتیاز اندوخته و از روز‌های اوج خود فاصله گرفته است. تراکتورسازی و پدیده به ترتیب با ۴۰ و ۳۹ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند.

لیکنز سرمربی تراکتورسازی تبریز در نشست خبری قبل از این بازی با بیان اینکه احسان حاج‌صفی مصدومیت کوچکی داشت که مجبور شدیم به این بازیکن چند روز استراحت بدهیم و خوشبختانه مصدومیت او برطرف شده است، گفت: خیلی دوست دارم هواداران در آخرین بازی خانگی از ما حمایت کنند و ما می‌خواهیم در آستانه سال جدید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. این شرایط برای من عجیب است، چون قبل از ورودم به ایران یک سال جدید را تجربه کرده بودم و قرار است برای دومین بار یک سال جدید را تجربه کنم.

همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده درباره بازی گفته است: با توجه به اینکه تراکتورسازی بازیکنان خوب و سرشناسی دارد، بازی مقابل این تیم تجربه خوبی برای بازیکنان ما به حساب می‌آید. دژاگه و شجاعی از بازیکنان خوب به لحاظ فنی و اخلاقی به حساب می‌آیند و امیدوارم بازیکنانم بتوانند بهره لازم را از این مسابقه ببرند. امیدواریم این بازی برای هواداران تراکتور هیجان و کیفیت خوبی داشته باشد و فکر می‌کنم شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم خواهیم بود.

گروه داوری بازی: بیژن حیدری، علی میرزابیگی، جواد مداح، پیام حیدری، سید وحید کاظمی، بابک داوری/ ناظر: نادر جعفری

نفت مسجدسلیمان - سایپا تهران

دو تیم از ساعت ۱۷:۴۵ با قضاوت رضا عادل در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف هم می‌روند. نفتی‌ها در هفت بازی اخیر طعم پیروزی را نچشیده‌اند و امروز باید با تیمی بازی کنند که بعد از پیروزی مقابل فولاد، روحیه گرفته است. شاگردان علی دایی با ۲۳ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند، اما می‌توانند با پیروزی مقابل نفتی‌ها تا رتبه ششم بالا بیایند. نفت مسجد سلیمان نیز با ۱۸ امتیاز تیم چهاردهم جدول است.

گروه داوری بازی: رضا عادل، حسن ظهیری، یعقوب سخندان، روح الله شریفی، احمد محمدی، جلیل شعرانی / ناظر: یداله جهانبازی
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان