تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

AFC: حذف ناباورانه فوتبال ساحلی ایران و از دست دادن جام جهانی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به حذف ایران از فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا پرداخت.
AFC: حذف ناباورانه فوتبال ساحلی ایران و از دست دادن جام جهانی
رویداد۲۴ به نقل از AFC، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ژاپن شکست خورد و حذف شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: همه آسیا انتظار یک دیدار جذابی داشتند وقتی دو تیم فوتبال ساحلی ایران و ژاپن برابر هم قرار گرفتند و همین طور هم شد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست ابتدا از حریف خود با دو گل پیش بیفتد، ولی در ادامه ۳ بار دروازه خود را باز شده دید و شکست خورد تا ناباورانه حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی را از دست بدهد.

این شکست ضربه سنگینی برای فوتبال ساحلی ایران بود که توانسته بود در ۷ دوره از ۸ دوره اخیر جام جهانی فوتبال ساحلی حاضر باشد و در سال ۲۰۱۷ نیز در رده سوم جام جهانی قرار گیرد.

مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: این دیدار می‌توانست در دیدار نهایی باشد و من به بازیکنان ژاپن بابت برتری در این مسابقه تبریک می‌گویم و به بازیکنان شجاع تیم خودم هم خسته نباشید می‌گویم. ایران و ژاپن از نظر تکنیکی دو تیم قدرتمند در سطح آسیا محسوب می‌شوند.

روی راموس سرمربی تیم فوتبال ساحلی ژاپن نیز گفت: با وجود مصدومیت و در اختیار نداشتن چند بازیکن خودمان نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. برابر حریف قدرتمندی، چون ایران در اوایل بازی مرتکب اشتباهات زیادی شدیم که بیشتر به خاطر استرس بالای بازی بود، ولی رفته رفته خودمان را در زمین پیدا کردیم و توانستیم به برتری برسیم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان