تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

در برخی کانال‌های تلگرامی این خبر مطرح شده که دو تیم استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم شفافیت مسائل مالی از لیگ قهرمانان حذف می‌شوند، اما واقعیت ماجرا چیست؟

شوک به فوتبال ایران/ حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

رویداد۲۴ ایلنا در گزارشی نوشت سرخابی‌های پایتخت به عنوان دو تیم دولتی که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند، در سال‌های اخیر همواره درگیر مسائل مالی و پرونده‌های متعدد بدهی به بازیکنان حال حاضر و سابق خود بوده‌اند که هر کدام در مقطعی دردسر‌های بزرگی برای این دو تیم ایجاد کرده که نمونه‌اش محرومیت از پنجره‌های نقل و انتقالاتی بوده است، ولی ظاهراً دردسر بزرگ برای این دو باشگاه هنوز اتفاق نیافتاده و اتفاقی به مراتب بزرگتر برای آن‌ها در پیش است.

در گزارش ایلنا آمده که کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال‌های اخیر حساسیت زیادی روی مسائل مالی و پرونده بدهی باشگاه‌ها و بحث شفافیت مالی داشته و همین موضوع در آستانه تبدیل شدن به یک فاجعه بزرگ در فوتبال ایران است.

ایلنا که این گزارش را تنظیم کرده مدعی شده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل مسائلی که در بالا عنوان شد از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد، اما واقعیت این است که این گزارش هیچ واقعیتی نداشته و ایلنا آن را بر پایه دروغ سیزده منتشر کرده است.

در گزارش ایلنا آمده بود که نامه‌ای مربوط به محرومیت اواخر اسفند‌ماه به فدراسیون فوتبال ارسال شده است، ولی به دلایلی از جمله در پیش بودن دربی پایتخت و تعطیلات نوروزی، فدراسیون آن را رسانه‌های نکرده است.

در حقیقت برای باورپذیرتر شدن خبر، جزییاتی همچون ارسال یک نامه، مسائل مالی و بدهی‌های مختلف به گزارش افزوده شده تا خواننده خبر را باور کند اما پیگیری‌های رویداد۲۴ نشان می‌دهد این مسئله صحت نداشته است.

خبر انتصاب عادل فردوسی پور به عنوان مدیر روابط عمومی وزارت ورزش نیز از جمله خبرهای دیگری بود که به عنوان دروغ سیزده منتشر شد و حقیقت نداشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
0
0
فساد در ایران غوغا میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0
0
دو تیم سوگولی فوق به درد فوتبال نمیخورند فقط معرکه گیری! تیمهائی که فوتبال می کنند مورد غضب می شوند و تخطئه!
نظرات شما
پیشخوان