تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

تیم منتخب هفته بیست و پنچم؛ ۴ نماینده از سرخابی‌های پایتخت

استقلال و پرسپولیس هرکدام ۲ بازیکن در ترکیب منتخب هفته داشتند.
تیم منتخب هفته بیست و پنچم؛ ۴ نماینده از سرخابی‌های پایتخت
رویداد۲۴ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و کم کم باید با لیگ هجدهم هم خداحافظی کنیم. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان توانستند عملکرد درخشانی داشته باشند و در نتیجه بازی موثر ظاهر شوند. به همین منظور تیمی منتخب از بهترین نفرات این هفته از رقابت‌ها تشکیل داده‌ایم:

دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

اگرچه در دقیقه ۹۷ دروازه‌اش باز شد و تلاش‌های زیادش برای عدم شکست سپاهان بی‌نتیجه ماند، ولی موقعیت‌های زیادی از مهاجمان استقلال گرفت و شاید اگر درخشش او نبود کار خیلی زودتر برای سپاهان تمام شده بود.

مدافع: عزیز معبودی (ماشین‌سازی)

در جریان دیدار تیمش مقابل نساجی عملکرد خوبی داشت و در نتیجه بازی موثر بود و لقب بهترین بازیکن ماشین‌سازی را در دیدار هفته بیست و پنجم گرفت.

مدافع: جورجی گولسیانی (نساجی)

مدافع گرجستانی نساجی در فصل جاری یکی از خوب‌های تیمش بود و در بازی با ماشین سازی هم توانست کم اشتباه ظاهر شود و حملات تیم میزبان را دفع کند.

مدافع: پژمان منتظری (استقلال)

با تجربه بالای خودش یک ستون محکم در خط دفاعی تیم شفر است و در دیدار حساس و دشوار مقابل سپاهان توانست ایستادگی خوبی مقابل حملات حریف داشته باشد و کی‌روش استنلی را به خوبی مهار کرد.

هافبک دفاعی: رضا اسدی (سایپا)

زدن دو گل به پرسپولیس به اندازه کافی عملکرد فوق‌العاده‌ای برای یک بازیکن محسوب می‌شود که حضورش را در تیم منتخب هفته را توجیه کند. اسدی روز فوق‌العاده‌ای را پشت‌سر گذاشت.

هافبک هجومی: پاتوسی (استقلال)

حرکت انفرادی فوق‌العاده او و عبور از بین ۴ مدافع سپاهانی در دقیقه ۹۷ که برتری تیمش را رقم زد درخشش پاتوسی در این هفته بود که بازی خوبش را در طول ۹۰ دقیقه تکمیل کرد.

هافبک هجومی: میثم فردوسی (سپیدرود)

در روز درخشان سپیدرودی‌ها که ۳ گل به تراکتور قدرتمند زدند فردوسی از خوب‌های تیمش بود و عملکرد مثبتی در زمین بازی داشت که امید‌های نماینده گیلان را برای ماندن در لیگ زنده نگه داشت.

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

یک نیمه برای تیمش و مقابل تیم سابقش بازی کرد، ولی به اندازه کافی خوب و موثر ظاهر شد و هم گل زد و هم پاس گل داد تا نقش موثری در بازی داشته باشد.

مهاجم: لوسیانو پریرا (فولاد)

در دربی خوزستان ۲ بار گلزنی کرد تا کارگردان اصلی برتری ۳-۱ تیمش در این بازی حساس باشد و به همین دلیل در جمع برترین‌های هفته قرار می‌گیرد.

مهاجم: علی علیپور (پرسپولیس)

او هم مثل ترابی با یک گل و یک پاس گل نقش موثری در برتری ۳-۲ مقابل سایپا ایفا کرد تا یک گام بلند با تیمش به سمت قهرمانی سوم برداشته باشد.

مهاجم: مهرداد بایرامی (سپیدرود)

بایرامی هم یکی دیگر از ۲ گله‌های هفته بیست و پنجم بود و این دو گل را مقابل تیمی به ثمر رساند که ۷ بازی پیاپی دروازه‌اش باز نشده بود. بایرامی ستاره تیمش در دیدار با تراکتور بود.

سایر نفرات:

بازیکنانی از جمله مسعود شجاعی، رافائل مسی، فرزاد جعفری، سیامک نعمتی، علی کریمی، حسین حسینی، احمد مهدی‌زاده، محمد بلبلی، میلاد زکی‌پور، بشار رسن، سروش رفیعی، معین عباسیان و آرش رضاوند می‌توانستند در این تیم حضور داشته باشند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان