تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

ادعای خانم بازیگر چه واکنش‌هایی را در پی داشت؟ +فیلم

مهناز افشار که بار‌ها در شبکه‌های اجتماعی به دلیل اظهار نظر‌های غیر کارشناسی مورد شماتت کاربران قرار گرفته این بار با ادعایی نژادپرستانه درباره اظهارات یک جوان خوزستانی در مرکز توجه قرار گرفت.
ادعای نژادپرستانه خانم بازیگر چه واکنش‌هایی را در پی داشت؟ +فیلم
رویداد۲۴ ویدئوی جوان خوزستانی که از کمک عراق به سیل زدگان ایرانی ناراحت است در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرده به گونه‌ای که برخی شخصیت‌های هنری درباره این ویدئو اظهار نظر‌هایی را مطرح کرده اند.

جوان خوزستانی در این ویدئو از اینکه عراق به ایرانی‌های سیل زده کمک کرده ابراز نارضایتی کرده و مدعی است این کمک‌ها از سوی یک «غریبه» یعنی «ما عرضه نداریم» و «برای ما ایرانی‌ها بد است»

مهناز افشار «غیرت» این جوان را تحسین کرده و مدعی شده «هر وقت یادت نرفت جوانان ما در جنگ با کدوم کشور از دست رفتن اونوقت رگ غیرت این مرد رد میفهمی»!

صبا آذرپیک خبرنگار در واکنش به این اظهارات افشار از او خواست درباره اینکه چرا فرزندش را در کشوری که هواپیمای مسافربری ایران را در طول جنگ مورد حمله قرار داد به دنیا اورده توضیح دهد.

افشار در واکنش به این سوال نوشت: شیرخشک نشد محل تولد فرزند، نشد مهریه؟


ادعای نژادپرستانه خانم بازیگر چه واکنش هایی را در پی داشت؟ +فیلم
ادعای نژادپرستانه خانم بازیگر چه واکنش هایی را در پی داشت؟ +فیلم
به گزارش رویداد۲۴ پس از انتشار فیلم‌هایی از بازی اطلاعاتی ایران علیه کانال آمدنیوز، مهناز افشار خطاب به «روح الله زم» موسس آمدنیوز در توییتر نوشت: اولین بار موضوع شیرخشک فاسد از طرف سایت سحام نیوز که به گفته برخی متصل به شخص شماست حدود ۵ سال پیش مطرح شد! آیا این موضوع زاییده ذهن شما بود یا نقشه آقای «الف» یا سازمان خاص برای تلافی این وصلت؟ ممنون میشم برای عزیزان پیگیر این مورد رو هم شفاف سازی کنین!

یاسین رامین همسر مهناز افشار و آقازاده معاون احمدی‌نژاد چند سال پیش به واردات شیرخشک‌های فاسد متهم شد.

چندی پیش نیز مهناز افشار با انتشار ویدیویی در اینستاگرام مردم را به تزریق یک آمپول تشویق کرد. این بازیگر در این فیلم اعلام می‌کند که «طبق آماری که رسیده سالانه ۶ هزار نفر بر اثر سومصرف مواد مخدر جان خود را از دست می‌دهند.»

مسئولان اورژانس و وزارت بهداشت در پی این اظهارات غیرمسئولانه اعلام کردند که تزریق این آمپول بدون حضور پزشک متخصص و خارج از بیمارستان ممکن است باعث ایست قلبی، ریوی و مغزی فرد شود و استفاده از آن در این شرایط به کل ممنوع است.
 
در نهایت این سلبریتی با فشار مردم و پزشکان و البته رسانه‌ها مجبور به انتشار ویدیو دومی شد که در آن نیز بدون اشاره به خطرساز بودن این آمپول و فجایعی که ممکن است برای مصرف‌کنندگان در پی داشته باشد وزارت بهداشت و متخصصان را با لحنی تند مخاطب قرار داد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان