تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
ایران خودرو اعلام کرد؛

شرایط مشارکت در تولید ۶ محصول ایران خودرو + جدول

همزمان با آغاز طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو، طرح مشارکت در تولید این گروه خودروسازی برای محصولاتی همچون پژو ۴۰۵، سمند ال ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵، پژو ۲۰۷ دستی و پژو پارس ال ایکس اعلام شد.
شرایط مشارکت در تولید ۶ محصول ایران خودرو + جدول
 
رویداد۲۴ این طرح که از امروز آغاز شده تا 31 فروردین و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
 
در این بخشنامه علاوه بر سود مشارکت، تخفیف خرید محصول ایرانی پیش بینی شده و پرداخت آن منوط به واریز نقدی مابه التفاوت نهایی در مهت تعیین شده در دعوتنامه و دریافت خودرو است و در صورت منقضی شدن دعوتنامه و یا انصراف از قرارداد، قابل ارائه نخواهد بود.
 
تنظیم صلح نامه در این بخشنامه تا یک بار قابل اجرا است و سود مشارکت 18 و سود انصراف نیز 15 درصد پیش بینی شده است.
در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت نیز سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری، یک درصد ماهیانه ( 12 درصد سالیانه) پرداخت می شود. 
 
پیش پرداخت برای خرید پژو 405 اس ال ایکس در طرح مشارکت در تولید، 34 مییون و 600 هزار تومان برای سمند ال ایکس 39 میلیون و 900 هزار تومان، پژو 206 تیپ 2، 34 میلیون و 200 هزار تومان و تیپ 5، 38 میلیون و 500 هزار تومان پیش بینی شده است.
 
شرایط مشارکت در تولید 6 محصول ایران خودرو اعلام شد+ جدول
پیش پرداخت پژو 207 دستی نیز 43 میلیون و 100 هزار تومان و برای پژو پارس ال ایکس نیز 40 میلیون و 600 هزار تومان خواهد بود. مبلغ مابه التفاوت نیز در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در زمان تحویل خودرو و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان خواهد رسید.
 
شرایط مشارکت در تولید 6 محصول ایران خودرو اعلام شد+ جدول
 
موعد تحویل خودروها نیز از اردیبهشت 99 تا مرداد 99 پیش بینی شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان