تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

مبادا «رحمان ۱۴۰۰» دوباره اکران شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در تلاشند امکان اکران دوباره آن را فراهم آورند. می‌خواهند بگویند بعد از اصلاحات اجازه دهید دوباره اکران شود که این قابل قبول نیست.

مبادا «رحمان ۱۴۰۰» دوباره اکران شود

رویداد۲۴ نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در متنی که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد، نوشت: وزارت ارشاد متولی نظارت بر آن چیزی است که خود مصوب کرده‌ است. طبق روال گذشته وزارت ارشاد یک‌سری اصلاحات برای اکران این فیلم در نظر گرفته‌ است. جدای از آن حوزه‌ هنری هم برای اکران فیلم اصلاحاتی در نظر گرفته و بعد از انجام این اصلاحات قرار بوده‌ که فیلم اکران شود.

این نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت با مجموع این اصلاحات فیلم اکران شده و روی پرده سینما رفته‌است. این بخشی از وظایف ارشاد بوده که باید اعمال می‌شده و اینکه آیا ممیزی‌ها درست و به‌جا بوده بحث دیگری است. اما اشکال اصلی این است که فیلم بیش از یک ماه اکران شده و فروش بالایی کسب کرده. اما آنچه اکران شده نسخه اصلاح نشده فیلم بوده‌ است.

پژمانفر تصریح کرد: این فیلم که پر از موارد نامناسب و غیراخلاقی بوده و در نهایت بدون ممیزی هم اکران شده و حالا باید منتظر عکس‌العمل وزارت ارشاد نسبت به این موضوع باشیم. اگر کسانی مطلع بودند و کوتاهی کردند و تخلفی صورت گرفته حتما باید با واحد ناظر عملیاتی برخورد شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
افتضاحه این فیلم کاش یه علامت منفی ۱۶ براش میذاشتن ما خانوادگی رفتیم سینما جلوی پسرم از خجالت اعصابم خورد شد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان