تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

عزت پشت درهای بسته!/ ضرغامی: روحانی نمی‌گذارد در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی شرکت کنم

عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صداوسیما خبر داده که حسن روحانی از حضور او در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی جلوگیری می‌کند.

رویداد۲۴ ظهر امرو عزت الله ضرغامی خبر ممنوع الورودی خود به جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی را تائید کرد و در توئیتی نوشت: روحانی به صورت غیرقانونی جلوی حضور او در جلسات مجمع را گرفته است.

ضرغامی: روحانی نمی‌گذارد در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی شرکت کنم

 

به گزارش رویداد۲۴ در یکی از جلسات سال گذشته شورای عالی فضای مجازی (جلسه بهمن‌ماه سال ۹۷) عزت الله ضرغامی و حسن روحانی بر سر اظهارات رئیس جمهور درباره مسئله حجاب و فضای مجازی اختلاف نظر پیدا می‌کنند و ضرغامی به روحانی اعتراض کرده بود که چرا سخنانی عجیب و ضد قرائت رسمی حاکمیت درباره حجاب گفته و روحانی پاسخ داده او در مقامی نیست که از رئیس جمهور بازخواست کند و به ضرغامی گفته از جلسه بیرون برود.

آنگونه که منابع خبری اطلاع داده بودند ضرغامی به روحانی پاسخ می‌دهد در جایگاهی نیست که او را از جلسه بیرون کند و در نهایت روحانی به نشانه اعتراض جلسه را ترک می‌کند.

پیش از این سایت جماران در خبری نوشت که دستور اخراج ضرغامی از شورای عالی فضای مجازی از سوی دفتر یکی از مقامات عالی رتبه نظام ابلاغ شده است. سال گذشته ضرغامی درباره این موضوع سکوت کرد و این خبر را تایید نکرد اما امسال در توئیتی، ضمن تائید خبر نوشت که در مقابل دستور غیرقانونی روحانی ایستادگی می‌کند.

ضرغامی خود را مجتهد رسانه‌ای می‌خواند و معتقد است در امر رسانه به اجتهاد رسیده است. با این حال به نظر می‌رسد حسن روحانی چندان اعتقادی به ادعای او نداشته باشد.

برای مشاهده اسامی اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی از این لینک استفاده کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
3
این شیوه مظلوم نمایی در نزد اکثریت مردم فهیم وباشعور ایران خیلی قدیمی شده است, متأسفانه جناح به اصطلاح اصولگرا درپشت پرده از آنچنان قدرتی برخوردار است که غیر ممکن است کسی حتی رئیس جمهور بتواند مانع حضور این شخص درجلسات شود
نظرات شما
پیشخوان