تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸

بازیکن سرشناس به دنبال زندانی کردن همسر سابقش!

خسه رودریگز فوتبالیست سرشناس از همسر سابقش شکایت کرده است

 رویداد۲۴ آئورا رویز همسر سابق خسه رودریگز بازیکن سابق رئال مادرید که در حال حاضر در بتیس توپ می‌زند، مدتهاست که با هم درگیری دارند.

آئورا و بازیکن اسبق رئال مادرید در ژانویه ۲۰۱۸ از هم جدا شدند و بعد از آن پیغام‌های مختلفی را علیه هم در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. خسه به خاطر پیغام‌های همسر سابقش از او شکایت کرده است.

همسر سابق این بازیکن در این باره توضیح داد:"به من گفته اند که این پرونده بسته نشده و باید به دادگاه برویم. خسه درخواست داده تا من را بین سه تا پنج سال زندانی کنند.. خسه ترجیح می‌دهد به زندان بروم تا نتوانم از بچه هایم رسیدگی کنم.

او علیه من جنگ به راه انداخته است. من فقط می‌خواهم روی فرزندمان تمرکز کنیم. او حتی راه رفتن فرزندمان هم ندیده است. فکر نمی‌کنم که موافق به زندانی کردن من باشد. من هیچ دروغی نگفتم و اسنادش هم موجود است. اگر به زندان بیافتم، می‌میرم. نمی‌توانم بدون فرزندنم زندگی کنم. "

آئورا و خسه از رابطه شان قبل از طلاق یک فرزند ۲۱ ماهه دارند که به یک بیماری نادر دچار شده و به روزانه ۲۴ ساعت مراقبت نیاز دارد.

پیغام‌های همسر سابق خسه بازیکن فعلی بتیس را خشمگین کرد و بدین ترتیب بازیکن سابق رئال و پی اس جی از وی به دادگاه شکایت کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان