تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

اخراج بازیکنان لیگ برتر به جرم اعتصاب

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که قصد دارد چند بازیکن را از تیمش کنار بگذارد.

اخراج بازیکنان لیگ برتر به جرم اعتصاب

رویداد۲۴ مهدی تارتار در گفتگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره شرایط تیم پارس جنوبی و برگزار نشدن تمرینات این تیم در روز‌های گذشته عنوان کرد: طبیعی است که همه‌ی ما از شرایط مالی باشگاه ناراحت هستیم و می‌خواهیم هرچه زودتر به حق و حقوق‌مان برسیم. از این رو بازیکنان بعد از سه روز تمرین نکردن، امروز (سه‌شنبه) هم با حضور در محل تمرین حاضر به انجام تمرینات نشدند، اما کارمان را با بعضی بازیکنان جوان شروع کردیم و برای دیدار با پیکان استارت زدیم.

وی ادامه داد: چیزی که مشخص است، ما برای بازی با پیکان با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به میدان می‌رویم و جوانان در این بازی، اسکلت اصلی ترکیب تیم را تشکیل می‌دهند. البته طبق قوانین تمام بازیکنان باید در روز مسابقه به قراردادشان پایبند باشند و به محل بازی بیایند، اما ما تشخیص می‌دهیم که کدام‌یک در ترکیب قرار می‌گیرند و کدام‌یک در لیست ۱۸ نفره هم قرار نمی‌گیرند. از طرف دیگر نقص‌های تیم را در این مسابقه با نفرات جوانان و امید خوبی که داریم، پُر می‌کنیم.

سرمربی پارس جنوبی ضمن گلایه از رفتار بازیکنان تیمش تأکید کرد: من و کادر فنی و اجرایی باشگاه هم مثل تمام بازیکنان ۳۵ درصد پول گرفتیم و ناراحتیم، اما این راهی که بازیکنان ما در پیش گرفتند، راه درستی نیست. بازیکن باید برای باشگاهش دل بسوزاند و موظف است که سر تمرینات حاضر باشد. اگر هم مطالبات به حق دارد، از طریق مراجع قانونی فوتبال باید وارد شود و در کمیته انضباطی پیگیر حق و حقوقش باشد. در این شرایط قطعاً هر پیامدی هم داشته باشد، متوجه خود بازیکنان می‌شود.

تارتار همچنین گفت: من تذکر را به بازیکنان دادم و قطعاً از این پس هم از میان نفرات انتخاب می‌کنیم که چه کسی بازی کند و چه کسی در لیست ۱۸ نفره نباشد. من از رفتار بازیکنانم دلخور هستم، چون آن‌ها اگر دنبال حق و حقوق شان هستند، نباید تمرینات را تعطیل کنند و به تیم شان ضربه بزنند. آن‌ها می‌توانند از طریق فدراسیون و شکایت دنبال پول شان باشند، اما نباید به این شکل رفتار کنند.

وی درباره نحوه برخورد با بازیکنان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، طی یکی، دو روز آینده چند بازیکن را در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم. برخی بازیکنان را که نیازی به حضورشان نیست، کنار می‌گذاریم و باشگاه باید درباره آن‌ها تصمیم‌گیری کند.
تارتار درباره خبر‌هایی که پیرامون تزریق پول از منطقه ویژه پارس جنوبی به تیم شنیده می‌شود، افزود: ما هم خبر‌های خوبی شنیده‌ایم که امیدواریم محقق شود و به تیم پول برسد، اما با توجه به شرایطی که پیش آمده، قطعاً مدیریت باشگاه به همه بازیکنان به صورت یکسان پول پرداخت نمی‌کند.

منبع: خبر ورزشی

نظرات شما
پیشخوان