تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
رهبر انقلاب در جمع کارگران:

توطئه آمریکا در قضیه نفت بی‌پاسخ نخواهد ماند

رهبر انقلاب با تاکید بر این که دشمنی آمریکایی ها بی جواب نخواهد ماند، گفتند: تلاش آنها علیه ایران به جایی نمی رسد. ما آن‌قدری که نیاز داریم و خودمان اراده می کنیم، می توانیم نفت خود را صادر کنیم.
دیدار کارگران با رهبر انقلاب به مناسبت هفته کار و کارگر
رویداد۲۴ به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب درباره حرکت اخیر آمریکا [برای تحریم فروش نفت ایران]؛ فرمودند: تلاش آن‌ها به جایی نمی‌رسد. ما آن‌قدری که نیاز داریم و خودمان اراده می‌کنیم، می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم.

آیت الله خامنه‌ای افزودند: آمریکایی‌ها به خیال خودشان راه را مسدود کرده‌اند، اما ملت فعال و مسئولین بیدار اگر دامن همت به کمر بزنند بسیاری از بن‌بست‌ها را باز خواهند کرد.

ایشان خاطرنشان کردند: همچنین آمریکایی‌ها بدانند این دشمنی بی‌جواب نخواهد ماند و پاسخ این دشمنی را خواهند گرفت. ملت ایران ملتی نیست که در مقابل دشمنی آن‌ها ساکت بنشیند.

ایشان خاطرنشان کردند: ثالثاً هرچه ما کمتر وابسته به این شکل از فروش نفت باشیم، قدر میدانیم و این برای ما بهتر است.

آیت الله خامنه‌ای گفتند: دشمن علیه ملت و انقلاب عظیم و جمهوری اسلامیِ ما، که فریاد عدالت را در جهان سر داده و ملت‌ها را متوجه خود ساخته، بار‌ها اقدام کرده و ناکام شده است.

ایشان همچنین فرمودند: حالا هم پرداخته به مسائل گوناگون اقتصادی و میگویند میخواهیم ملت ایران را به زانو دربیاوریم. اما بدانند ملت ایران در مقابل آن‌ها به زانو درنخواهد آمد.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان