تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
فتح الله زاده:

مجیدی نباید قربانی ندانم کاری‌ها شود/ استقلالی‌ها خودزنی کردند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: یکسری اختلافات داخلی مانع از نتیجه گیری شفر شد و امیدوارم مجیدی قربانی ندانم کاری‌ها نشود.
مجیدی نباید قربانی ندانم کاری‌ها شود/ استقلالی‌ها خودزنی کردند
رویداد۲۴  پس از ناکامی وینفرد شفر سرمربی سابق آبی پوشان در کسب نتایج مورد انتظار، صبح امروز باشگاه استقلال رسماً خبر از جانشینی فرهاد مجیدی به جای وی داد.

علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در این خصوص گفت: در وهله اول امیدوارم این تغییرات به استقلال کمک کند و در وهله دوم امیدوارم مجیدی قربانی ندانم کاری یک عده نشود. مجیدی آنقدر عاقل هست که اگر قرار باشد سرمربی قطعی و دائم شود حتماً از یک دستیار خارجی خوب استفاده کند.

مدیرعامل پیشین آبی‌ها گفت: هنوز معتقدم شفر مربی خوبی است. در این مدت چند بار استقلال را شخم زدند، اما باز هم شفر تیم را از نو ساخت و در حد قهرمانی مطرح کرد. اما انگار عده‌ای دوست نداشتند این تیم نتیجه بگیرد.

فتح الله زاده بیان داشت: البته اجازه بدهید صحبتم را اصلاح کنم و بگویم اختلافات بزرگ و لاینحلی در باشگاه بود که این اختلافات کاملاً مشهود بود. اختلاف سرمربی با معاون، معاون با مدیر، مدیر با مربی و اختلافاتی از این دست که در نهایت هم منجر به عدم نتیجه‌گیری می‌شد.

وی افزود: استقلال در صورت پیروزی بر پدیده شانس اول قهرمانی بود. دلیل ادعای من بازی‌های باقیمانده پیش روی تیم‌های مدعی است. استقلال بازی‌هایی به مراتب راحت‌تر از پرسپولیس و سپاهان داشت و یک پیروزی مقابل پدیده این تیم را به راحتی قهرمان می‌کرد. قهرمانی در دست استقلال بود، اما متأسفانه آن‌ها خودزنی کردند تا این قهرمانی به راحتی از دست برود.

فتح الله زاده تصریح کرد: امیدوارم مجیدی در استقلال نسوزد و قربانی منفعت طلبی عده‌ای نشود. بعضی‌ها هم خواستند از محبوبیت مجیدی استفاده کنند. شاید هواداران بعد از چند سال قهرمان نشدن در لیگ به خاطر فرهاد مجیدی یک فرصت جدیدی به آن‌ها بدهند، اما اگر از این فرصت هم استفاده نشود یک لکه ننگ در تاریخ باشگاه استقلال ثبت خواهد شد.

مدیر سابق استقلال با اشاره به مبلغ قرارداد شفر تاکید کرد: بحث فنی به کنار، بحث مالی و بدهی به شفر را می‌خواهند چه کنند؟ حداقل چند میلیارد باید مزد کار نکرده برای فصل بعد را به شفر بدهند. آیا این پول به حساب بدهی‌های باشگاه اضافه نمی‌شود؟ ما در زمان خودمان سیصد میلیون تومان پیشخور کردیم کلی حرف پشت سر ما زدند.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان