تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
زمینه‌سازی سیاسی برای جنگ اقتصادی!

درآمدزایی داماد ترامپ از جنگ احتمالی ایران و آمریکا/ نیوزویک: جرارد کوشنر سزاوار حبس ابد است

یک تحلیلگر آمریکایی با اشاره به اعزام ناوگروه آمریکایی به خلیج فارس برای جنگ احتمالی ایران و آمریکا، این اقدام را در راستای تلاش کوشنر برای درآمدزایی‌های خود خوانده و گفته در صورت تحقق این جنگ، کوشنر سزاوار حبس ابد است.
اعزام ناوگروه آمریکایی، سرآغاز جنگ با ایران/ در صورت شروع جنگ، داماد ترامپ سزاوار حبس ابد است
رویداد۲۴ کاخ سفید در اقدامی تعجب برانگیز با انتشار بیانیه‌ای که توسط جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ نوشته شده بود، ایران را خطاب قرار داده و از اعزام یک ناوگروه و بمب افکن به خلیج فارس برای مقابله با تهدیدهای احتمالی ایران خبر داد. بولتون این بیانیه را هشدار آشکار به ایران خواند.
 
بیانیه روز گذشته کاخ سفید از سوی ناظران به زمینه‌سازی‌های آمریکا برای آغاز یک جنگ با ایران تعبیر شد. درپی انتشار این بیانیه، منابع آگاه از اقدامات متقابل ایران همزمان با سالگرد خروج آمریکا از توافق هسته‌ای خبر داده‌اند. به گفته این منابع آگاه رییس جمهور ایران قرار است روز چهارشنبه از این اقدامات پرده بردارد.
 
به گزارش رویداد۲۴ ست آبرامسون ستون نویس نشریه نیوزویک به خبر اعزام ناوگان آمریکایی به خلیج فارس واکنش نشان داده و گفته بزرگترین خطر ریاست جمهوری از ابتدا احتمال ورود او به یک جنگ غیر ضروری با ایران بوده است.

او در تحلیل خود نوشته چیزی که من در مطالعات چند ماه اخیر خود دریافته‌ام نشان می‌دهد جرارد کوشنر (داماد ترامپ) بزرگترین خطر داخلی برای آمریکاست. این چیزی است مقام‌های سابق آمریکا نیز می‌دانند و صحت آن را تایید کرده‌اند.
 
آبرامسون گفته هر چیزی که درباره دیک چنی (معاون جرج بوش در زمان حمله آمریکا به عراق) و اقداماتش در دولت بوش فکر می‌کنید، باید سه برابر منحوس‌تر کنید. بوش را ده برابر جنایتکار‌تر و دیک چنی را احمق‌تر و قانون‌گریز‌تر کنید تا به چیزی که کوشنر سعی می‌کند به ترامپ بقبولاند برسید!
 
این استاد دانشگاه گفته کوشنر سعی دارد ما را وارد یک جنگ ویرانگر با ایران کند. جرارد به تنهایی چنین کاری خواهد کرد. او با این کار پولی به جیب خودش خواهد زد بنابراین باید بگویم جرارد بیش از «پائول منفورت» (مشاور کمپین‌های انتخاباتی روسای جمهور ۀآمریکا) سزاوار حبس ابد است.
 
این تحلیلگر آمریکایی گفته چه متوجه شده باشید چه نشده باشید، حلقه امنیتی محرمانه کوشنر امروز مهمترین معضل سیاست آمریکاست، چرا که ترامپ سعی دارد با دور زدن جامعه اطلاعاتی آمریکا به داماد خودش دسترسی‌هایی بدهد که خطر کنونی آمریکا را بالفعل خواهد کرد.
 
او گفته سیاست خارجی ما از ریل خارج شده و به سمتی خطرناک پیش می‌رود و تنها دلیل آن محور ترامپ-کوشنر است از این جهت به ارزش‌های ما خیانت شده و اگر عدالتی وجود داشته باشد باید کوشنر برای مدت بسیار بسیار طولانی به زندان بیافتد.
 
او در پایان گفته امیدوارم جنگ ایران و آمریکا اتفاق نیفتد. امیدوارم هرچیزی که درباره ترامپ و کوشنر متوجه شده‌ام اشتباه باشد یا طرح آن‌ها با استیضاح ترامپ یا شکست او در انتخابات بعدی منحل شود. اما به خاطر داشته باشید؛ نتانیاهو به عوامل خود که ترامپ نیز بخشی از آنهاست گفته خواستار جنگ با ایران است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
صادق راستگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
4
2
شما آمریکائیها زمانی متوجه خطر چین خواهید شد که کار از کار گذشته باشد. مدت 20 سال است که چینی ها بطور هدفمند در حال سرقت اسرار علمی شما هستند تازه بخودتان آمدید خیلی دیر شده است . دشمن درجه یک شما چین است و بس.
پاسخ ها
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
بنظر می رسد خود شما یک آمریکایی هستید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان