تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
ترکی، نماینده مجلس:

ارتش و سپاه ناوهای آمریکایی در خلیج فارس را تحت نظر دارند

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: اگر تنگه هرمز برای منافع ملت ایران امنیت نداشته باشد، هیچ کشوری در تنگه هرمز امنیت نخواهد داشت.
ارتش و سپاه ناوهای آمریکایی در خلیج فارس را تحت نظر دارند
رویداد۲۴ اکبر ترکی در نطق میان دستور امروز (سه شنبه) مجلس، گفت: استکبار جهانی طی ۴۰ سال گذشته از هر حربه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی فروگذار نکرده و با لغو معافیت‌های خرید نفت، فشار‌های اقتصادی را بر ملت ایران فزونی داده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان به مجلس افزود: اعزام ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس را به سخره گرفته و اعلام می‌کنم که سال‌هاست ناو‌های شما در خلیج فارس در رفت و آمد هستند و سربازان رشید ارتش و سپاه آن‌ها را تحت نظر داشته و نمی‌گذارند مردم ایران از این ناحیه آسیب ببینند.

وی خطاب به مقامات کشور در قوای سه گانه از آنان خواست تا در جنگ تمام عیار اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با وحدت و انسجام پشت سر رهبری حرکت کنند.

نماینده مردم فریدن در مجلس اظهار کرد: طرح مذاکره با دشمن مستکبر به مفهوم ذلت در برابر دشمن نابکار است. از فرهنگ عاشورا یاد گرفته‌ایم که «هیات من‌الذله».

ترکی در تذکر به رییس‌جمهور، گفت: گرانی و تورم لجام گسیخته خودرو و مسکن و تاثیر آن بر معاش و کالا‌های اساسی می‌طلب در ماه رمضان کار اساسی انجام شود. چهار میلیارد دلار اختصاص یافته به کالا‌های اساسی به دست رانتخواران و نورچشمی‌ها افتاده است. برای استفاده بهینه از مبلغ مذکور باید کمیسیون‌های تخصصی و مجلس چاره‌اندیشی کنند و یارانه‌های اساسی را به صورت کالابرگ یا نقدا در اختیار مردم قرار دهند تا هم عدالت به دست آید و هم کالا‌های اساسی به دست اقشار نیازمند برسد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس متذکر شد: دولت بداند با گرانی حامل‌های انرژی به ویژه گرانی بنزین نمی‌تواند درآمد موثر کسب کند بلکه به دلیل دولتی بودن اقتصاد، گرانی اصلی متوجه شرکت‌های دولتی است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
1
1
سلام
قطعا اگه جنگی دربگیره، گلیمی برا آمریکا و متحدانش نمیمونه که بخوان حتی قد اون ، لنگشون را دراز کنن.
ایران تو این جنگ، منطقه را ضدعفونی خواهد کرد.
سیاهی لشکر نیاید به کار
یکی مرد جنگی به از صد هزار
نظرات شما
پیشخوان