تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
قلعه‌نویی، مجیدی یا سرمربی خارجی؟

تکلیف سرمربی استقلال امروز یا فردا مشخص می‌شود

بر اساس خبری که ظهر دیروز به گوش‌مان رسید قرار شده مدیران ارشد باشگاه امروز یا فردا در مورد سرمربی جدیدشان تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.
تکلیف سرمربی استقلال امروز یا فردا مشخص می‌شود
رویداد۲۴ استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده و در لیگ قهرمانان آسیا هم شانسی برای صعود ندارد. تنها امید هواداران این تیم کسب سهمیه آسیایی برای فصل آینده است که تکلیف آن پس از جدال با سپیدرود مشخص می‌شود.
 
بدون شک پس از جدال پنج‌شنبه شب، استقلالی‌ها باید تمام ذهن خود را معطوف به حل قضیه سرمربیگری و انتخاب مرد شماره یک نیمکت خودشان در فصل آینده کنند، اما خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که شاید داستان زودتر از بازی پنج‌شنبه مشخص شود.
 
بر اساس خبری که ظهر دیروز به گوش‌مان رسید قرار شده مدیران ارشد باشگاه امروز یا فردا در مورد سرمربی جدیدشان تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. یک مقام آگاه در این رابطه گفت: در جلسه فوق پیرامون راهکار و ملیت سرمربی جدید بحث می‌شود، ولی شاید سرمربی تعیین نشود. ابتدا باید ببینیم سرمربی ایرانی می‌خواهیم یا خارجی. اگر مدیران روی گزینه ایرانی توافق کنند قطعاً امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی شانس دارند، اما اگر روی گزینه خارجی متمرکز شوند حکایت شکل دیگری به خودش می‌گیرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان