تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
شوخی تلخ فردوسی‌پور:

میزم را از هندوانه فروشی بخرید و به موزه کمیته المپیک بدهید

سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران امروز در مراسمی جوایز انجمن ورزشی جهان را به برندگان و برگزیدگان ایرانی اهدا کرد.

میزم را از هندوانه فروشی بخرید و به موزه کمیته المپیک بدهید

رویداد۲۴ در مراسمی که امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد از اهالی رسانه که آثار ارسالی آنان از سوی انجمن جهانی ورزشی نویسان در صف برترینها قرار گرفته بود، تجلیل بعمل آمد. عادل فردوسی پور یکی از این برگزیدگان بود که اثر وی مورد وثوق "ایپز" قرارگرفت. در این جلسه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر دوستان از جمله دکتر عبدالحمید احمدی، منوچهر زندی، حضور داشتند و از برندگان تقدیر بعمل آوردند.

در این جلسه سردبیران و اعضای هیات رئیسه و کمیته پیشکسوتان ورزشی نویسان میهمان ویژه این مراسم بودند.
یک اتفاق جالب در این جلسه می افتد و طی آن صالحی امیری در خلال جلسه به حاضران می گوید دوستان رسانه ای اگر اثری به موزه ورزش اهدا کنند. عادل فردوسی‌پور که از مدعوین جلسه است به شوخی به صالحی امیری می گوید: میز نود را از هندوانه فروشی بخرید و به موزه بدهید که با خنده حاضران همراه می‌شود!

پس از آنکه برخی از خبرنگاران در جلسه در توییتر این ماجرا رسانه ای می کنند، ظاهرا هم فردوسی پور و هم صالحی امیری از این ماجرا ناراحت می شوند و از انتشار دهندگان می خواهند که این مطلب را از توییتر بردارند، اما یکی از سردبیرانی که خبر را رسانه‌ای کرده پست توییترش را حذف کرد و در پستی جدید سپس نوشت با درخواست عادل پست را حذف کرده است!
شب گذشته روزنامه گل با انتشار ویدیو و عکسی که امروز روی نیم تای بالا این روزنامه منتشر شد خبر داد میز مجری برنامه نود که توسط هندوانه فروشی خرید شده و کنار خیابان قرار گرفته است.

منبع: آخرین خبر

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان