تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

موزه‌ها را رایگان ببینید

مدیر اداره کل موزه‌ها اعلام کرد: بازدید از موزه‌های زیر نظر سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در روز جهانی موزه (۲۸ اردیبهشت) رایگان است.
 رویداد۲۴ محمدرضا کارگر اظهار کرد: موزه‌های زیرنظر این سازمان شنبه (۲۸ اردیبهشت) در روز جهانی موزه رایگان است. همچنین دو ساعت بیشتر از روز‌های دیگر یعنی تا ساعت ۲۰ امکان حضورِ گردشگران و علاقه‌مندان در این موزه‌ها فراهم است.

او با بیان این‌که قرار است از شنبه (۲۸ اردیبهشت) تا چهارشنبه (اول خرداد)، مراسم و برنامه‌های مختلفی هم‌زمان با این روز و آغاز هفته میراث فرهنگی برگزار شود، ادامه داد: شنبه ۲۸ اردیبهشت ایکوم ایران و اداره کل موزه‌ها برنامه‌ای با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در فرهنگستان هنر برگزار می‌کنند.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز اعلام کرده است بازدید از این موزه در روز ۲۸ اردیبهشت برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت‌های کاری از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۲۱ از این مجموعه بازدید کنند.

همچنین موزه ملی ملک با اعلام رایگان بودن بازدید از این موزه در روز جهانی موزه اعلام کرده است علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۶:۴۵ از این موزه بازدید کنند.


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: موزه ، میراث فرهنگی
نظرات شما
پیشخوان