تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

سپاهان نایب قهرمان لیگ هجدهم شد

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان

  رویداد۲۴دیدار سپاهان و استقلال خوزستان با دو گل به سود زردپوشان پایان یافت تا سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر شود.

 دو تیم فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در هفته پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

سپاهان ۲ - استقلال خوزستان صفر

گل: کی‌روش استنلی (۳۳)، عزت‌الله پورقاز (۳۹)

کارت زرد: محمد شریفی (۴۵) و محمدرضا شیرزادی (۸۲) از استقلال خوزستان

کارت قرمز: -

گزارش بازی

سوت آغاز این دیدار توسط کوپال ناظمی زده شد.

نخستین حمله جدی این دیدار توسط سپاهان در دقیقه ۲ ایجاد شد. پاس بلند مسلمان به کی‌روش رسید که او با سینه توپ را برای علی قربانی کاشت، اما شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

سپاهان تا دقیقه ۱۵ توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی می‌توانست روی کار ترکیبی کیانی، کی‌روش و شهباززاده به گل برسد، اما مهاجم سپاهان به توپ نرسید و گل نخست اصفهانی‌ها به ثمر نرسید. پس از این موقعیت باز هم کی‌روش فرصت داشت که روی اوت دستی پورقاز به گل برسد، اما پورحمیدی مانع از باز شدن دروازه استقلال خوزستان شد.

حملات سپاهانی‌ها تا دقیقه ۲۵ ادامه داشت، اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم در ضربات آخر مانع از گلزنی نماینده اصفهان شد. فرصت بعدی برای سپاهان در دقیقه ۲۷ رقم خورد؛ ارسال مسلمان روی سر کی‌روش نشست که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

ارسال سجاد شهباززاده در دقیقه ۳۳ از سمت راست با شوت محکم کی‌روش استنلی همراه شد تا این بازیکن به شانزدهمین گل خود در لیگ هجدهم برسد. طلایی‌پوشان زاینده‌رود شش دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۳۹ توسط مدافع وسط خود به گل رسیدند. باز هم یک ارسال از سمت راست توسط مهدی کیانی با ضربه سر زیبای پورقاز به گل دوم طلایی‌پوشان تبدیل شد.

نیمه دوم

بازی تا دقیقه ۵۰ آرام دنبال شد و بی‌دقتی در پاس‌ها آخر باعث شد تا دو تیم به نتوانند گلزنی کنند.

علی رغم تلاش سپاهان برای به ثمر رساندن گل‌های بعدی، دو تیم تا دقیقه ۶۰ از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند و بازی با نتیجه ۲ بر صفر در جریان بود. نخستین حمله جدی استقلال خوزستان در دقیقه ۶۳ رقم خورد و شوت خطرناک ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای نیازمند دفع شد.

بازی بعد از این موقعیت بدون افت‌و خیز دنبال شد و حملات نصفه و نیمه دو تیم به خطر جدی تبدیل نشد. واکنش‌های نیازمند و پورحمیدی باعث شده بود تا بازی تا دقیقه ۸۳ گل‌های بیشتری نداشته باشد.

تلاش‌ها دو تیم تا پایان بازی سودی نداشت و سپاهان با برتری دو گله مقابل استقلال خوزستان با ۵۸ امتیاز به نایب‌قهرمانی لیگ هجدهم رسید. استقلال خوزستان هم با ۱۲ امتیاز با لیگ برتر وداع کرد.

ترکیب سپاهان: حسین پورحمیدی، مصطفی کیانی، محمدرضا شیرزادی، مهرداد پورابوالقاسم، ساسان شیرمردی، میثم کریمی، ایوب کلانتری (۷۷- زارع)، محمد شریفی، رضا نعامی، فرید امیری و امیرحسین باقرپور.

ترکیب استقلال خوزستان: پیام نیازمند، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محسن مسلمان (۵۳- مهرداد محمدی)، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، علی قربانی و کی‌روش استنلی.

ادامه دارد...
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان