تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
در آغاز سومین روز رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان؛

تکواندوکاران ایران در نخستین مبارزه خود به پیروزی رسیدند

امیر محمد بخش، ناهید کیانی و پریسا جوادی، نخستین مبارزه خود در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
در ادامه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹/ پیروزی نمایندگان ایران در نخستین مبارزه
رویداد۲۴ در آغاز سومین روز از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که در منچستر انگلیس در حال برگزاری است، امیرمحمد بخشی نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم مردان ایران، در نخستین گام برابر میگوئل ترجوس سالاس از کلمبیا با نتیجه ۱۶ بر ۷ به برتری رسید. وی در دور بعد با کریستین مکنیش نماینده میزبان و دارنده طلای قهرمانی اروپا ۲۰۱۸، برنز بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۵ و برنز المپیک جوانان ۲۰۱۴ مبارزه می‌کند.

ناهید کیانی نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران در نخستین مبارزه برابر یونیشا رأی از نپال را با نتیجه ۳۴ بر ۷ در پایان راند دوم شکست داد. وی در دور بعد برابر «مادینا مانوپوا» از ازبکستان و نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ مبارزه می‌کند.

پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم نیز در نخستین گام مقابل دزیره رولاف از آمریکا با نتیجه ۱۳ بر ۴ به برتری رسید و راهی دور بعد شد. این نتیجه در حالی بدست آمد که جوادی در پایان راند دوم ۳ بر یک عقب بود، اما در راند سوم این نتیجه را جبران کرد و به پیروزی رسید.
 
در ادامه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹/ پیروزی نمایندگان ایران در نخستین مبارزه
وی در مرحله بعد برابر پاتریکا آدامکیویسز تکواندوکار با سابقه لهستانی و قهرمان اروپا ۲۰۱۸ و قهرمان و نایب قهرمان نوجوانان اروپا به روی شیاپ چانگ می‌رود.

تیم‌های ملی مردان و زنان ایران تاکنون توسط آرمین هادی‌پور و مهلا مومن‌زاده به ترتیب صاحب مدال‌های برنز و نقره شده است. محمد پلنگ افکن و اکرم خدابنده دیگر نمایندگان ایران در روز نخست نیز با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند

تیم ملی ایران در بخش مردان با هدایت فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان حضور دارد؛ در بخش زنان نیز مهرو کمرانی سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان