تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

پيام تبریک مديرعامل شركت مخابرات ایران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

سیدمجید صدری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، درپیامی فرا رسیدن این روز را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام بازیگران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تبریک گفت.
پيام تبریک مديرعامل شركت مخابرات ایران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
رویداد۲۴ متن پیام تبریک سیدمجید صدری به مناسبت به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است:

پنجاهمین سالگرد گرامیداشت روز جهانی ارتباطات مصادف با بروز و ظهور فناوری‌های ارتباطی و مخابراتی گسترده‌ای شده است که رشد و توسعه روز‌افزون و سرعت در تحولات این عرصه را مبدل به امری بدیهی ساخته است.

تحولات شگفت‌انگیزی که به مدد فناوری‌های ارتباطی، جهان را کوچک‌تر و انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ساخته به نحوی که امکان برقراری ارتباط همگان را در هر جا و در هر زمان و با سایر انسان‌های دیگر فراهم کرده است.

شاید تا همین چند سال قبل، بزرگداشت روز جهانی ارتباطات بدان حد که امروز پر اهمیت شمرده می‌شود مهم نبود و آن قدر که امروز نقش استراتژیک دارد، حساس به نظر نمی‌رسید. زیرا ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی، در آن سال‌ها هنوز به اندازه امروز در جامعه و زندگی ما رسوخ نکرده بود.

امروزه ابزار ارتباطی، به وسیله‌ای برای آموزش و تحقق توسعه کشور‌ها تبدیل شده‌اند. ارتباطات به ویژه از جنس الکترونیکی، بخش لاینفک زندگی بشر امروز در حوزه‌های مختلف است و اطلاعات و ارتباطات در جامعه فرا صنعتی کنونی، معیار اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی و صنعتی محسوب می‌شود. ارتقاء بهره‌وری لازمه بقا و رشد جوامع آینده است و مهمترین راه این ارتقاء استفاده از ICT است. با توسعه ICT در تمامی ارکان صنعت، می‌توان بهره‌وری را بالا برد و اشتغال را افزایش داد.

در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی به شمار می‌رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.

گرامی داشت ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای ارتباطات و روابط عمومی بوده و در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‏های صادقانه سخت کوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است، عاشقانی که شبانه روز در ایفای نقش خود تلاش می‏کنند.

بی تردید این روز گرامی یادآور نقش پررنگ و روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده سازمان‌ها تبدیل شده و جهان را به دهکده جهانی مبدل کرده است. روابط عمومی پل ارتباطی مستحکمی است بین افراد جامعه، سازمان‌ها و نهاد‌ها که همواره به عنوان یکی از عناصر اصلی و کاربردی درارتقاء و پیشرفت سازمانی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

شرکت مخابرات ایران به عنوان مجموعه‌ای عظیم و مؤثر در چرخه نظام ارتباطی کشور با برخورداری از سابقه‌ای درخشان و نیرو‌های متعهد و متخصص، همواره یک شرکت پیشتاز در عرصه آی سی تی کشور و ایفاگر نقش‌های ارزنده‌ای بوده و هست. شرکتی که به نوبه خود و همگام با تغییرات شگرف حوزه ارتباطات و مخابرات و با درک عمیق از ضرورت همگام‌سازی خدمات و سرویس‌های خود با نیاز‌های رو به تزاید مشتریان محترم، مجدانه بسوی همگرایی سرویس‌ها و خدمات خود با فناوری‌های روزافزون عرصه ارتباطات در حرکت است.

امروز، مهارت آموزی در عرصه ICT بعنوان یکی از شاخص‌های رتبه‌بندی کشورهاست. بر همین اساس، سعی ما به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اپراتور مخابراتی کشور این است که با تحولات پر شتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات پیش رفته و همپا با تحولات دیجیتال دنیا بتوانیم در عرصه دیجیتال نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

تمام کارکنان و مدیران در شرکت مخابرات ایران با اعتقاد به این که رشد و گسترش بستر‌های مخابراتی و ارتباطی در مقوله توسعه پایدار نقش زیربنایی دارد، در مسیر‌های تازه و جدید گام نهاده و با اتکای به توانمندی‌های داخلی و با تأسی از شعار سال ۱۳۹۸ که از سوی مقام معظم رهبری "سال رونق تولید" نام گرفته، تا رسیدن به افق‌های روشن و با تلاش مضاعف همچنان پیشتاز خلق نوآوری‌های جدید خواهند بود.

ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به خانواده بزرگ مخابرات، امید آن دارم که با همت و عزم راسخ، شاهد فتح قله‌های پیروزی و سربلندی در توسعه و استمرار خدمت خالصانه به مردم شریف کشورمان در سراسر میهن اسلامی باشیم.

سیدمجید صدری
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران
نظرات شما
پیشخوان