تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

آخرین وضعیت مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با ویلموتس

رییس فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران را تشریح کرد و گفت: اختلافات کوچکی با مارک ویلموتس داریم، ولی دوشنبه توافق نهایی انجام می‌شود.
آخرین وضعیت مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با ویلموتس
رویداد۲۴ مهدی تاج درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران گفت: در این خصوص دنبال این بودیم از رنکینگ خودمان در آسیا دفاع کنیم. از سوی دیگر دنبال مربی‌ای بودیم که در تیم ملی جوانگرایی ایجاد کنیم.

وی افزود: دنبال سرمربی جوان بین ۵۰ تا ۵۵ سال بودیم که در نهایت بین چند گزینه به ویلموتس رسیدیم. ویلموتس در بلژیک رنکینگ ۵۱ جهان را با جایگاه دوم جهان تحویل داد و نسل طلایی را بر جای گذاشت.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما با ویلموتس مذاکره کردیم. آمدن ویلموتس قطعی است. یکسری اختلافات خیلی کوچک وجود دارد که دوشنبه حل می‌شود.

تاج در خصوص نظر ویلموتس درباره ایران تصریح کرد: وی چند بار به من گفت: تصورم از ایران نبود و به وجد آمده بود. او ساختمان پک را دید و گفت: در بلژیک مشابه این را کم داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: بنظرم ویلموتس امکانات ما را که دید احساس کرد کمبودی نیست و برایش قابل قبول بود. همین‌ها باعث شد رغبتش برای آمدن به تیم کشورمان بیشتر شود.

تاج درباره مدت زمان قرارداد ویلموتس گفت: ویلموتس تا پایان جام جهانی قطر قرارداد خواهد داشت. زمان کی روش دستیاران عمدتاً خارجی بود. الان ویلموتس فقط دو دستیار می‌آورد و سایر اعضای کادر فنی ایرانی هستند. با بعضی از این عزیزان در حال مذاکره هستیم و به توافقاتی رسیدیم.

وی اظهار کرد: مهمتر از همه اینکه ویلموتس فدراسیون محور است. زمان کی روش تیم ملی کی روش مور شده بود به این علت که بعضی‌ها وظایفشان را خوب انجام ندادند. الان همه چیز در قرارداد ویلموتس دیده شده و حتی مصاحبه‌هایش هم کنترل شده است! بازی‌های تدارکاتی هم با نظر ما است و اگر پیشنهادی از سر مربی باشد مذاکره و عقد قرارداد با فدراسیون است. تیم‌های پایه هم کاملاً زیر نظر ویلموتس است. یکی از دلایل ویلموتس هم همین است و در قرارداد آورده ایم.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان