تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

حضور مدیران رسانه ملی در منزل رضا رویگری +عکس

چند تن از مدیران تلویزیون در منزل رضا رویگری هنرمند سینما و تلویزیون حضور یافته و جویای حال وی شدند.

 رویداد۲۴ مجید زین العابدین مدیر شبکه یک، مهدی سالم مدیر شبکه امید، مسعود ده نمکی، محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما امروز اول خرداد به دیدار رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون رفتند.

رویگری در این دیدار با یادآوری خاطره خواندن سرود «ایران ایران» در دهه ۵۰ بیان کرد: روز ۲۶ دی خواستیم به استودیو برویم و قطعه «ایران ایران» را ضبط کنیم، اما خیابان‌ها شلوغ بود و مردم در همه جای شهر شیرینی پخش می‌کردند. آن روز به استودیو نرفتیم و در کنار مردم شادی کردیم و فردای آن روز برای ضبط رفتیم.

وی افزود: استودیو صبا به ما اجازه داد این سرود را در آنجا ضبط کنیم. بعد از پیدا کردن استودیو یک مشکل دیگر هم وجود داشت و آن حکومت نظامی بود. به همین دلیلی ناچار شدیم چند روزی را در استودیو بمانیم تا ضبط این کار تمام شود.

رویگری ادامه داد: روزی که از این استودیو بیرون می‌آمدم، افتخار کردم که یک کار انقلابی پر خطر و ارزشمند انجام داده‌ام، هیچگاه فکر نمی‌کردم سرود «ایران ایران» اینقدر ماندگار شود و همیشه یادآور روز‌های انقلاب باشد.

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره نقش خود در این سریال بیان کرد: داوود میر باقری گفت: یک نقش ایرانی دارد که می‌خواهد من در آن نقش بازی کنم. یکی از عوامل در روز گریم به من گفت: افراد زیادی برای این نقش پیشنهاد شده و گریم داشته اند، اما کارگردان اصرار داشت شما این مخنانقش را بازی کنید.

زین العابدین مدیر شبکه یک سیما، ضمن آرزوی سلامتی برای رویگری گفت: سریال «مختارنامه» با نقش آفرینی پر رنگ؛ کاری اثرگذار و فراموش نشدنی است، همچون سرود «ایران ایران» که با گذشت سال‌ها همچنان زنده و تاثیر گذار است.


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان