تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

واکنش پدر نیمار به ماجرای تجاوز/ باید آن ویدئو را منتشر می‌کردیم

بعد از اینکه یک زن برزیلی ادعا کرد نیمار به او در پاریس تجاوز کرده، این مهاجم گلزن محتوای خصوصی گفتگوهایش با این زن را در ویدئویی در اینستاگرام منتشر کرد، هرچند بعد از مدتی این ویدئو حذف شد.

واکنش پدر نیمار به ماجرای تجاوز/ باید آن ویدئو را منتشر می‌کردیم

رویداد۲۴ این مسئله هم واکنش هایی را به همراه داشت و گفته می شود با توجه به غیرقانونی بودن این کار، پلیس پرونده دیگری هم علیه نیمار باز کرده است و حتی برای اطلاع رسانی به این بازیکن در مورد اتهاماتش، به کمپ تیم ملی برزیل مراجعه کرده اند.

در این بین، نیمار سینیور هم اعلام کرد ترجیح می دهد پسرش مرتکب تخلف اینترنتی شده باشد، تا اینکه به تجاوز جنسی متهم شود. او به خبرنگاران گفت:" ما چاره ای جز انتشار این ویدئو نداشتیم. من تخلف اینترنتی را به تجاوز ترجیح می دهم. این اینستاگرام بود که ویدئو را پاک کرد. با توجه به قوانین اینستاگرام، این اتفاق طبیعی بود.

او تصاویر را سانسور کرد و همین طور نام زن را. او نیاز داشت که خیلی سریع از خودش دفاع کند. بهتر است که صادق باشیم و آنچه رخ داده را نشان بدهیم. ما در مورد اخاذی چیزهایی می دانستیم اما انتظار نداشتیم او به پلیس مراجعه کند."

نیمار سینیور همچنین جزئیاتی در مورد دیدار پسرش با این زن را فاش کرد و گفت:" چیزی که او از آن بدش آمد این بود که نیمار اهمیتی که انتظار داشت به او نداد و آن روز به تمرین رفت. او نیمار را می خواست، فارغ از اینکه چطور. وقتی نیمار برای روز دوم به ملاقات او رفت، متوجه شد که او مشغول ضبط مکالمات است. ما می دانستیم مهم است که این ویدئو را روی اینستاگرام منتشر کنیم."

منبع: آی اسپورت

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان