تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۶۴ نظر
رویداد۲۴ بررسی کرد؛

جزئیات جدیدی از روابط سیاسی همسر نجفی/ چه کسانی می‌خواستند میترا استاد را به شورای شهر تهران بفرستند؟ +تصاویر

تصاویری که به دست رویداد۲۴ رسیده، حضور فعال میترا استاد در میان اصلاح طلبان را نشان می‌دهد. آنگونه که گفته شده احزابی که او را معرفی کرده‌اند، تلاش زیادی داشتند تا نام میترا استاد در لیست شورای شهر تهران قرار بگیرد.

رویداد۲۴ توییت غلامحسین کرباسچی در ساعات ابتدایی انتشار خبر قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی حاوی چند نکته قابل توجه بود؛ کرباسچی علاوه بر انتقاد از جریانی که بر شهردار شدن نجفی اصرار داشت، از مسئولیت افرادی سخن گفته بود که با نادیده گرفتن اطلاعات، نجفی را مجبور به قبول شهرداری کردند. سخنان کرباسچی اگر دلسوزانه هم نباشد و ریشه آن در اختلافات جناحی باشد، باز هم می‌توان این سوال را مطرح کرد که مگر رابطه میترا استاد و اصلاح طلبان چگونه بوده است؟

تصاویری که به دست رویداد۲۴ رسیده نشانگر ارتباطات گسترده میترا استاد در میان فعالان سیاسی اصلاح طلب است. در یکی از این تصاویر، میترا استاد در کنار حجت الاسلام محسن رهامی نائب دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها و در دیگری در کنار احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران دیده می‌شود.

میترا استاد

میترا استاد در کنار محسن رهامی

 

رهامی: حزب هدا اصرار داشت میترا استاد در لیست شورای شهر تهران قرار بگیرد

 

یک منبع آگاه به رویداد۲۴ گفته است اولین بار میترا استاد از طریق محسن رهامی به جریان اصلاح‌طلب نزدیک شده است. اما رهامی در توضیح این موضوع به رویداد۲۴ می‌گوید: «اولین بار مجموعه حزب هدا چند جا میترا استاد را آوردند و معرفی کردند و اصرار داشتند که ایشان در لیست شورای شهر تهران قرار بگیرد. این ارتباط هم از طریق بچه‌های آموزش و پرورش و حزب هدا انجام شده بود. این‌ها فکر می‌کردند ما مثل شورای چهارم مسئول تعیین لیست هستیم. چند بار ایشان را به جلسه‌های ما آوردند.»

به گفته رهامی، افراد معرف میترا استاد او را به عنوان فرهنگی معرفی کرده بودند: «خانم میترا استاد را چند جلسه با فرهنگی‌های منطقه ۲ آوردند و از سابقه‌اش حرف زدند که فرهنگی است و کار هنرپیشگی کرده است، به همین دلیل ما رزومه نگرفتیم، چون قرار نبود ما لیست را ببندیم. از طرفی، کسانی که ایشان را معرفی می‌کردند آدم‌های حسابی بودند. آقای دکتر شریف و زارعیان افراد شاخصی بودند.»

رهامی می‌گوید: «حزب هدا بسیار اصرار داشت که نام میترا استاد در لیست شورای شهر تهران قرار بگیرد و اگر قرار است از خانم‌ها کسی برای شورای شهر تهران معرفی شود، ایشان باشد.»

رهامی می‌گوید: «سه لیست موازی در تهران در آمد که یکی شورای عالی سیاست‌گذاری لیست امید بود، یک لیست کمالی حزب اسلامی کار و تعدادی از احزاب و لیست سوم را هم شریف و احزاب دیگر بستند که ظاهرا خودشان هم خانم استاد را در لیستشان نگذاشتند و ایشان را اصلاح طلبان اسلامشهر معرفی کردند.»

او درباره عکس‌ها خودش با میترا استاد اینگونه توضیح می‌دهد: «ممکن است این حضور در جلسات مختلف مربوط به انتخابات شورا بوده باشد یا مراسمی مانند ایام تولد فاطمه زهرا. هیچ کدام از عکس‌های ایشان با بنده تکی نیست. در نمایشگاه سال ۹۶ هم ایشان با آقای شریف حضور پیدا کرده بود و احتمالا زمانی که مناظره من در غرفه‌های ایلنا و ایسنا و صور اسرافیل اعلام شده خودش را رسانده است.»

رهامی توضیح می‌دهد: افرادی که در سهمیه انجمن اسلامی مدرسین قرار می‌گیرند باید اساتید دانشگاه یا دانش آموختگان دکتری باشند، ما دیدیم نمی‌شود ایشان را در سهمیه خودمان قرار دهیم، با این حال ایشان چند بار برای همین منظور به ما رجوع کرد؛ ما لیستی نداشتیم که ایشان را در آن قراردهیم. در آن زمان احمد شریف و حزب هدا هم عضو شورای عالی سیاست گذاری نبود و ما هم لیست جدایی ندادیم به همین دلیل در نهایت ایشان در اسلام شهر ازطرف حزب هدا در فهرست انتخاباتی قرار گرفت و حزب هدا برایش تبلیغ هم کردند.

میترا استاد

میترا استاد در کنار احمد شریف فعال سیاسی اصلاح طلب

 

احمد شریف: میترا استاد ابتدا در جلسات مذهبی رهامی شرکت می‌کرد

 

ماجرای معرفی میترا استاد به اصلاح طلبان از سوی حزب هدی را از احمد شریف پیگیری کردیم. احمد شریف دبیر حزب هدا اما معرفی میترا استاد به سایر احزاب را تکذیب می‌کند و به رویداد۲۴ می‌گوید: میترا استاد سال ۹۴ به عنوان مسئول کمیته هنرمندان جبهه تدبیر و توسعه به کار ستادی مشغول بود. ما آن زمان همکاری ستادی می‌کردیم. ایشان وارد حزب هدا شد و مسئول کمیته هنرمندان حزب هدا شد.

شریف می‌گوید: خانم میترا استاد در جلسات مذهبی آقای محسن رهامی شرکت می‌کرد و به تبع همین رفت و آمد‌ها، در جلسات مذهبی هیات فاطمه زهرا نیز رفت و آمد داشت بنابراین ما ایشان را به کسی معرفی نکرده‌ایم.

شریف به ادعای رهامی در خصوص معرفی استاد به انجمن مدرسین دانشگاه‌ها از سوی حزب هدا واکنش نشان داده و گفته «میترا استاد لیسانس حسابداری داشت و نمی‌توانست به عنوان عضو مدرسین وارد لیست شود. از طرفی ما معرفی نکردیم و ایشان اگر تلاشی کرده شخصی بوده و آن زمان آقای رهامی هم نقش پررنگی در تعیین افراد حاضر در لیست شورا‌ها نداشته و لیست نهایی را کسان دیگری معرفی کردند.»

از احمد شریف درباره اصرارش برای معرفی میترا استاد در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان شورای شهر تهران سوال پرسیدیم. او اینگونه پاسخ داده است: «میترا استاد می‌خواست در شهرستان‌ها کاندیدا شود. خودش بین دماوند و اسلام شهر، اسلام شهر را انتخاب کرد و توصیه ما هم همین بود. ایشان سه چهار هزار رای هم آورد و نفر چهل و ششم شد.»

او حمایت حزب هدا از میترا استاد در شورای شهر اسلام آباد را هم تکذیب می‌کند و می‌گوید: «در انتخابات شورای شهر اسلام شهر دو لیست اصلاح طلب معرفی شد و ایشان در لیست اصلی نبود و در لیست دوم بود. در انتخابات هم تلاش شخصی‌اش بود و هیچ کسی به او در آن انتخابات کمکی نکرد. حتی یکی از گله‌هایش آن زمان این بود که هیچ کمکی به او نشده بود و نتوانستیم برایش یک پوستر چاپ کنیم و حمایت سیاسی کنیم، چون خودمان درگیر شورای شهر تهران بودیم و هیچ کمکی نتوانستیم بکنیم. ضمن اینکه حزب هدا در انتخابات شورا‌ها عضو ائتلاف لیست امید نبوده که بتواند کسی را معرفی کند و اگر می‌خواستیم معرفی کنیم باید به شورای سیاستگذاری معرفی میکردیم که تصمیم گیرنده بود.»

شریف می‌گوید: اگر کسی یک برگ سند دارد رو کند که من خواسته‌ام میترا استاد را به شورای شهر تهران وارد کنم. مگر اینکه تلاش شخصی خودشان بوده باشد. ما افراد بسیار اصلحی داشتیم که دکترای برنامه ریزی شهری داشتند و باید این‌ها را معرفی می‌کردیم؛ ولی، چون عضو ائتلاف نبودیم اصلا کسی را معرفی نکردیم.

او در پاسخ به اینکه آیا ممکن است یک حزب هیچ حمایتی از مسئول یکی از کمیته‌های خود [میترا استاد رییس کمیته هنرمندان حزب هدا بوده است] در انتخابات نکرده باشد؟ گفت: کسی که کار تشکیلاتی کرده باشد، می‌داند حمایت از یک فرد پیش نیاز‌های بیشتری دارد. دبیر کل یک مجموعه در ریاست جمهوری از یک نفر حمایت می‌کند اعضا از یک نفر دیگر. اینجا ایران است. ما ایشان را به کسی معرفی نکرده بودیم. تشکیلات‌ها سازوکاری دارند. باید تقاضای حمایت مطرح شود و شورای مرکزی اگر مصلحت دانست اعلام حمایت کند؛ در مورد میترا استاد هیچ کدام از این‌ها صورت نگرفته است.

یکی از همکاران سابق میترا استاد درباره تحصیلات او اطلاعاتی را در اختیار رویداد۲۴ قرار داده است. به گفته این منبع آگاه، میترا استاد دارای لیسانس حسابداری از دانشگاه پیام نور با معدل پایین بوده است. به گفته این منبع آگاه، خانم استاد با تماس‌هایی که از دفتر وزارت آموزش و پرورش با مدرسه «ف» در خیابان سعادت آباد گرفته شده و به واسطه نزدیکی با برخی مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو، موفق به کار در این مدرسه شده است.

شریف در مورد اینکه میترا استاد چطور با رزومه علمی و سوابق کاری نسبتا ضعیف موفق به دریافت سمت ریاست یکی از کمیته‌های حزب هدا و قرار گرفتن در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان در اسلام شهر شده است؟ گفت: «سال ۹۴ یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها او را به ستاد تدبیر و توسعه معرفی کرده بود. با توجه به اینکه معرف او آدم موجهی بود، به اعتبار ایشان این مسئولیت را در حزب به او دادیم. ایشان یک مدت در ستاد فعالیت داشت و بعد در بخش هنرمندان فعالیت کرد و سال ۹۶ بعد از انتشار فایلی منتسب به میترا استاد و مشاجره او با یکی از اعضا حکم ایشان لغو شد. بعد از انتشار آن فایل و مکالمه‌ای که با یکی از دوستان داشتند فکر کردیم حاشیه‌ای برای مجموعه درست می‌شود. بعد از آشنایی ایشان با آقای نجفی هم فکر می‌کنم خود آقای نجفی چندان تمایلی برای کار حزبی ایشان نداشت.»

به گزارش رویداد۲۴، تلاش برخی شخصیت‌های اصلاح طلب برای قرار دادن نام میترا استاد در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان در شورای شهر پنجم و تکذیب این تلاش‌ها از سوی حزب متبوع خانم استاد نشان دهنده وجود ارتباطاتی پیچیده است که هم نجفی، هم چهره‌های سیاسی اصلاح طلب در آن نقش داشته‌اند ولی اکنون آن را تکذیب می‌کنند؛ ارتباطاتی در نهایت به معرفی فهرست‌های انتخاباتی نیز ختم می‌شود.

حریان‌های سیاسی و سیاستمداران در موارد مختلف از ارتباطاتی که به نفع آنهاست استفاده می‌کند و زمانی که به نفع آنها نیست، ارتباطات خود را تکذیب می‌کنند؛ احتمالا اگر نجفی هنوز شهردار تهران بود و ماجرای قتل همسر او پیش نیامده بود، هر کدام از فعالان سیاسی تلاش داشتند بگویند همسر شهردار تهران در حزب آنها فعالیت دارد و معرف میترا استاد خودشان بوده‌اند و  اما بعد از این ماجرا هر کسی از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کند.

رویداد۲۴ بنا به مسئولیت اجتماعی خود در چارچوب رسانه در صدد است جزئیات ناگفته‌ای از پرونده قتل میترا استاد را منتشر کند؛ از این جهت باید گفت این رسانه نه به دنبال توجیهی برای قتل یک انسان می‌گردد و نه قرار است عمل محمد علی نجفی را تایید کند بنابراین رویداد۲۴ قتل را اقدامی غیرقانونی می‌داند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
3
7
خدا داند و بس..
نش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
3
15
این مسعوداستاداگه واقعا خدا رومیشناخت ازسمتی که باپارتی رفته دست میکشید عاقبت آقای نجفی این شدازمسعوداستادکه اگه صحت داره داخل شهرداری کارمیکنه خدامیدونه چی بشه وان شاءالله خدا ازسوزدل اینهمه جوون تحصیل کرده بی کس وکار وبیکارنگذره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
18
3
به نام خدای وجدان
خیلی دوست داشتم در این خصوص سکوت کنم ولی مگه میشه با این همه تهمت و ناروا در حق یک مرده که هنوزمعلوم نیست اصلا قضیه ی مرگش چی بوده!
خدا عاقبت همه ی مارو ختم به خیر کنه با این قضاوتها!

میترا استاد به چندین هنر آراسته بود و چندبعدی بودن کار خیلی سختیه و هرکسی از عهده ش بر نمیاد
و واقعا زن درجه یکی بود
جدای ازظاهر و صدای زیبا، و بلاغت و قدرت سخنوری در تنبور نوازی و بازیگری هم موفق بود
لیسانس حسابداری هم داشت
اینکه کسی ادعا کنه مدرک تحصیلیش با معدل پایین بوده نشون میده خودش تازه مدرک گرفت و اونم از این دانشگاههای امروزی که حراجی مدرک وا کردن وگرنه دهه شصتی ها میدونن داشتن مدرک دانشگاهی اونم توی چنین رشته هایی اون زمان چه همت والایی میطلبیده
خوبه که الان یکی یکی داره لو میره فلان بازیگر مشهور مدتها با فلان فعال سیاسی دوست بوده
و فلان کس رو که ما به عنوان یک فرد برجسته در عرصه ی هنر میشناسیم به یکی دیگه از بزرگان سیاست دوست بوده و و و حالا این خانم هم برفرض جاه طلب بوده و مثل بقیه خودشو خواسته مطرح کنه

اینکه زنی 35 ساله با مردی 68 ساله ازدواج کنه و بره توی خونه اجاره ای باهاش زندگی کنه واقعاظلم بوده اونم کسی که می بایست از هر نظر زنش رو تامین میکرد
ولی طبق گفته ی دختر نجفی همه چیز به اسم خانم اولش بوده!
زنی که در همه جا خیلی مظلوم و با گذشت شناخته میشه که حتی طبق مصاحبهها خانم تابشیان به آقای نجفی گفته هر زمان بخوای من از زندگیت خارج میشم البته خارج هم شده ولی باثروت همسرش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
هیچ وقت نگویید مظلوم بزرگترین ظلم او ابتدا به خانواده آقای نجفی بوده که رفته به زن اولش خیانت کرده زنان ایرانی خود را هم پای مردان می دانند و هیچ زن ایرانی دوست نداره همسرش اونو تحقیر کنه وروش زن بگیره این موضوع رو هیچ کس نمی تونه انکار کنه وبه جامعه تحمیل کنه
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
مظلوم هست چون تو این یک سال هیچی بنامش نشد.چون تو خونه خودشم نبود.ی ماشینم براش خریداری نشد.مرد در حق زنش خیانت کرده چ ربط ب میترا استاد داره.من نمیفهمم چرا اگ مردی ب زنش خیانت کنه .مرد گنااکار نیست و زن دوم گناهکاره.متاسفم برا جامعم ک انقد زن ستیزن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
آقایان توجه داشته باشید که آقای نجفی اصلا" بچه نداشتو همواره آرزوی داشتن بچه را داشت. خانم اول ایشان اصفهانی است و از خانواده های معتبر اصفهانی. این که ایشان با زن جوانی ازدواج می کند برای بچه دار بودن است. این دختر هم که از دختر ایشان نام برده می شود در حقیت دختر ایشان نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
اتفاقا وقتی یک مرد همسر دوم اختیار میکنه همیشه مردها رو گناهکار دونستن ( البته کم هم بی تقصیر نیستن که نمیتونن جلوی هوا و ه‌س خودشون رو بگیرن)، ولی شاید هم بهتر باشه دیدگاهمون رو کمی کاملتر کنیم و زنها رو هم مقصر بدونیم که با هر نیت پلیدی که دارن پا روی زندگی دیگران میزارن و در آخر هم بیگناه معرفی میشن؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
بابا چرت و پرت نگو . لیسانس حسابداری از دانشگاه پیام نور دیگه این حرف ها نداره. دو تا فیلم در پیت هم تو مرکز کرمانشاه بازی کرده بوده کلا و تازه معلوم نیست چطوری با تکیه بر قیافه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
میدونیم گربه ها چرا جلوی قصابی ها و رستورانها و جگرکی ها زیاد جمع میشوند.نه برای علاقه به صاحبان انجا.اگه گربه جفتک انداخت به جای گوشت کتک میخورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
بهش ظلم شده چون براش ماشین نخریده؟؟؟ جامعه زن ستیز که میترا استاد رو مقصر می دونه؟؟؟؟ میترا استاد اصلا زن نبود. حیف اسم زن که روی اون بمونه. یه موجود خودخواه بود که فقط به جایگاه خودش فکر کرد، حتی به قیمت رفتن روی یه زندگی چهل ساله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
5
7
زندگی هرکسی به خودش ارتباط دارد...ولی زمانی که با رانت وپارتی و سفارش کسی به جایگاهی میرسد ویا به واسطه ی افراد ذی نفوذ وارد عرصه ی سیاست میشود مثل همین خانم استاد و حتی نجفی دیگر انسان هیچ دلسوزی نباید بکند....امیدوارم دستگاه عدالت و مقام قاضی القضات کشور اولا حکم قصاص نجفی وثانیا حقوقی که شاید به واسطه ی امثال میتراها از دیگران ضایع شده را بستاند....
ج.ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
5
8
من خودم به عنوان یک زن معمولی خانه دار بعد از سی سال توسط شوهرم مورد خیانت قرار گرفتم که دنیا روسرم خراب شده چندین بار دست بخودکشی زدم خیلی سخته من به خانم اول آقای نجفی خیلی دلم میسوزه
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
متاسفانه مشکل از شوهرتونه.ن زن دوم.خانما میترسن یقه شوهرشون بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
باید مشکلو از خودتون و شوهرتون پی بگیرید ببینید کجای کار مشکل داشتید
زن دوم یک گزینه س میتونست اوضاع طور دیگه ای بشه اگر حواستون جمع بود

زن دوم گناهش چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
زن دوم گناهش چیه؟ گناهش اینه که یاد نگرفته باید به یه مرد زن دار "نه" بگه. گناهش اینه که فقط به منفعت خودش فکر می کنه نه به آسیبی که به زن دیگه داره می زنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
2
10
بابا زن اولش کجا طلاق گرفته دروغ میگن به خدا، برید صداهای صوتی میترا رو گوش کنید خودش میگفت منو نجفی قانع کرد در خاستگاری، ، چرا نگفت زن نداشت چرا نمیگه زنشو طلاق داده، میترا هرچی بود سخنوربوده اصلا هوری بوده، ، کارش اشتباه بود تو زندگی مردم رفته، فقط میخواست از موقعیت نجفی استفاده کنه، ، چیزی که عیانه...... هم خودشو بچشو بد بخت کرد هم نجفی رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
لطفا غلط ننویسیدهوری چیه؟
حوری درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
نجفی و زناولش بهش کلک زدن
حتما گفته بیا زنم شو زن اولم هم قول داده طلاق بگیره
بعد از عقد گولش زدن نه زن اول طلاق گرفته نه نجفی مهرشو داده آخرشم کشتنش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
12
7
اینقدر که بعضیا میگن رفته جای یک زن دیگه رو گرفته انگار زناولش خیلی به دکتر نجفی میومده!
متاسفانه تو جامعه ی ما ی اخلاق بدی تو خانوما هست که تا زمانی که عقد نکردن همه جوره باب میل مردا رفتار می کنن
همینکه خرشون از پل گذشت و عقد کردن دیگه هیچ محلی به شوهرشون نمی زارن
تا مرده هم بره سراغ زن دیگه ای همه بنگ می زنند و جامه دران در مذمت مرد خطا کار و زن دوم مرثیه ها سر می دن در حالیکه مقصر اصلی همون زن اوله که با عدم انجام وظایفش و قول و قرارهای اول زندگی رفتار کرده و جامعه رو برای خودش و امثال زن دوم و زنان دیگه نا امن کرده!

به نظرم علی رغم ادعای خانم تابشیان دکتر نجفی و خانم اولش اصلا زندگی عاشقانه که هیچ حتی مثل زن و شوهر معمولی هم زندگی نمی کردند
شما یک عکس مشترک بیارید از طول تاریخ فعالیت اجتماعی و سیاسی نجفی و تابشیان!
فقط یک عکس هست که اونم انگار دکتر داره از کادر بیرون میزنه عکاس به زور عکس گرفته در حالیکه حتی زمانی که با میترا عقد موقت هم بوده کنارش می نشسته و هیچ ابایی از عکس گرفتن با میترا نداره
من اگه جای زن اولش بودم سربلند جدا می شدم نه اینکه بچسبه به زندگیی که هیچ جایی براش نیست و خودشم هیچ تلاشی نمی کنه
این خانم هم هیچ تلاشی برای بهتر شدن نمی کرده نگاه کنید به میترا با کلی ویژگی های برجسته ی زنانه و هوشی و اجتماعی
در حالیکه سرور فوق لیسانس علوم تربیتی بوده این مدرک اصلا امتیاز بالایی نیست برای همسر یک دولتمرد که همه جور امتیاز برای ادامه تحصیل و فعالیت اجتماعی داشته حتی یک مقاله ی تخصصی از این خانم پیدا نمی کنید!
به ویژه که با توجه به شرایطش که بچه ای هم در کار نبوده (فقط یک فرزندخوانده) 42 سال وقت داشته برای استفاده بهتر از وقتش
خودتون بگید دکتر نجفی که یک فرد چند بعدی و باهوش بوده که ظاهر خوبی هم داشته چقدر متناسب بوده با این خانم که حتی یک ورزشی هم نمی کرده که حداقل اضافه وزن نداشته باشه
خیلی حرفها هست
ولی متاسفانه توی جامعه ی سطحی نگر ما همه چیز در سطح قضاوت میشه
با این اوصاف ما همچنان هم جهان سومی هستیم چون دیمی قضاوت میکنیم
توی یک جامعه ی لی لی پوتی و کوتوله پرور امثال میترا هیولا هستند اونم تو مملکتی که اگر هم خودت هم نخوای در هر حرکتی باید به قدرت وصل باشی وگرنه از جامعه حذف میشی!
استاد یک زن برجسته بوده و خاص،
کسی که توانمندیهای زیادی داشته ولی فساد حاکم بر جامعه این سرنوشت رو براش رقم زده
و همین فساد هم برای نجفی این سرنوشت را رقم زده البته نجفی 42 سال خودش متولی چنین فرهنگیه
پس هرطور نگاه کنید تو این قضیه مظلوم واقعی هنوز هم میترا استاده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
چرا كسي نمي پرسه همسر اول خانم استاد چه كسي هست وچرا جدا شده نه اسمي از ايشان هست و نه كسي تا حالا با ايشان گفتگو كرده فكر كنم ايشان بهتر ميتواند در باره استاد قضاوت كند هر چي باشه مدتي همسرش بوده آيا كسي همسر اول استاد را مي شناسه ويا حداقل بگويد چرا جدا شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
خانم تابشیان چهل سال از بهترین سالهای عمرش رو در کنار نجفی ناشناس گذروند. نجفی در کنار اون شد نجفی و به همه چیز رسید. بعد هم نجفی و میترا استاد به خاطر دل خودشون به بدترین شکل ممکن و درسنی که دیگه امکان رابطه عاطفی جدیدی رو نداشت بهش خیانت کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
6
چرا استاد از همسر اولش جدا شده . كاشكي با همسر اول استاد مصاحبه اي شود
ماه سانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
1
8
سلام
جناب ناشناس

اگر آقای نجفی صرفا یک مرد پولدار و تاجر پیشه بودند بله حرف شما درست بود که همسر اولش بهش نمیومد و مناسب تیپ ایشان نبوده و اینها.

ولی این را در نظر بگیرید که آقای نجفی یک سیاستمدار در کشور ایران بودند با تمام محدودیت هایی که برای کار و ازدواج و تمام حرکات افراد عادی و بخصوص سیاسی وجود دارد. شاید همسر اول در موفقیت آقای دکتر نقش مهمی داشته. در زمان ایشان فوق لیسانس گرفتن کار راحتی نبوده.
اینکه ایشان چاق هستند دلیلش را نمی دانیم. ممکن است ایشان بیماری دارند.

شاید خود آقای دکتر همسر اول را از فعالیت منع کرده بودند. همچنان که نوشته شده درمورد فعالیت های سیاسی مرحوم استاد نظر مثبتی نداشتند و موافق مصاحبه های مرحوم استاد هم نبوده اند.

فکر کردید برای آقای نجفی خانمی با ویژگی های بهتر از همسر دومش پیدا نمی شد؟
چرا. اتفاقا خانم های بسیار باهوش تر و موفق تری هستند که روی پای خودشان می ایستند.
بخش زیادی از دیده شدن این خانم بخاطر آقای نجفی بوده. خدا ایشان و همه ما را رحمت کند.

چیزی که هست، ما از زوایای زندگی و ماجرای اتفاق افتاده چیز زیادی نمی دانیم. بهتر است بیخود به کسی برچسب نرنیم یا تعریف و تمجید بیجا از دیگری نکنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
5
1
سلام
جناب ماه سانا

کی گفته نجفی تاجرپیشه بوده؟
اتفاقا خیلی هم عاشق پیشه بوده که با انتخاب همسر دلخواهش سیاست رو بوسیدو کنار گذاشت!
در صورتی که میتونست در کنار سیاست، روابط پنهانی هم با زنی که از اقلیت مذهبی بود و شهروند درجه دوم هم محسوب می شد داشته باشه!
در ضمن نجفی و تابشیان سال55 باهم ازدواج کردند (تو سایتها هست سرگذشتشونوبخونید ) پس اصلا جزو دولتمردان نبوده که گزینشی زن بگیره!

در ضمن حرف ما ویژگی شخصیتیه فرده
اینکه همسری بعداز 42 سال زندگی مشترک یک مدرک فوق لیسانس علوم تربیتی داره اتفاق مهمی نیست اونم با امتیازات و سهمیه هایی که در دانشگاههاو.... همه ی ما میدونیم به دولتمردان وخانواده هاشون داده شده شما یک مقاله ی تخصصی در رشته ی خودشون از این خانم اگه پیدا کردید!

این خانم فرهنگی بوده و کسی که فوق لیسانس میگیره حداقل باید چند مقاله هم داشته باشه!
درطول زندگی 35 ساله ی میترا استاد کلی فعالیت و توانمندی میتونید پیدا کنید ( اونم برای فردی از جامعه ی اقلیت مذهبی وکرد که حتی کشته شده ش هم مستحق فحش و تهمت و افترا میشه همین اندازه هم امتیاز کمی نیست)

درتمام مدت خبر قتل میترااستاد سایتها رو بازبینی کنید به ندرت کسی از این خانم دفاع می کنه همه به مرده شم فحش دادن و تهمت زدن ولی قضیه پنهان اینه که اکثر سایتها حرف کسانی که از این مرحوم دفاع می کنند رو نشون نمی دن وطوری جوسازی می کنند که مقتول، منفور هم باشه!

فقط یکی دوسایت دیدم که بعضی پیامهایی که در دفاع از مقتول حرف زدند رو پخش کردند!
اصلا منم به خاطر مظلومیتش وقت گذاشتم و تو این سایت کامنت میگذارم چون می بینم سلیقه ای پیامها رو نمیگذارند

با تشکر از روشن بینی و عملکرد بی طرفانه ی مدیریت سایت رویداد.
پاسخ ها
سویل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
تاوان عاشق پیشگی آقای نجفی رو خانم تابشیان با جوونی اش داد. عشق کلمه قشنگیه ولی توجیه ظلم و خیانت به این بزرگی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
5
کاش می شد از خانم سرور تابشیان مصاحبه ای انجام داد تا با شخصیت ایشون بیشتر آشنا می شدیم.
من تو سایتا فقط یک عکس از ایشون با دکتر نجفی دیدم که یهویی افتاده و
یک عکس هم هست برا مدرسه ای که دکتر نجفی تاسیس کرده و اسم سرور رو روش گذاشته
خانم تابشیان بدون حضور دکتر نجفی در حال افتتاحه!
دیگه هیچی از ایشون پیدا نکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
دنبال چی هستید؟ از قیافه یا شخصیت اش یه ایراد پیدا کنید که توجیه خیانت نجفی و میترا استاد بشه؟؟؟؟ مثلا بگید چاق بوده، حق نجفی یا لاغرش بوده؟ یا زیادی سنتی بوده، نجفی دلش مدرن می خواسته؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
5
1
توی سرزمین لی لی پوت آدمهای عادی هیولا هستند
پاسخ ها
سویل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
یعنی کسی که بره با یکی سن باباش عروسی کنه در حالیکه اون مرده زن داره، اسم این خیانت و خونه خرابی دیگران رو هم بذاره عشق آدم عادیه؟ فعلا که اون آدم عادی و عاشق زیر خاک خوابیده چون گند خیلی چیزها در اومده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
6
2
تو اخبار سایتا چک کنید قاضی محمدی کشکولی قاضی پرونده نجفی شد!
سابقه رسیدگی به پرونده‌های مطبوعاتی زیادی را در کارنامه دارد اما اوج کارنامه او در آن جاست که محمد ثلاث، درویش زندانی! را که در دادگاهی غیرعادلانه به اعدام محکوم کرد.

از همین خبر به مظلومیت مقتول باید پی ببرید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
مصاحبه میترا استاد خودش نشون می ده که چه آدم "حرف بازیه" که فقط عشق قدرته. همین خودش بهترین راه شناخته.
ماه سانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
3
4
جناب ناشناس
سلام

من نگفتم آقای دکتر نجفی، تاجرپیشه بودند. گفتم: «اگر» آقای نجفی تاجرپیشه بودند، می شد بگیم که: "همسر اولش بهشون نمیاد. چون ایشان یک مرد خوش تیپ و پولدار است و باید همسرش هم خوش تیپ باشد و حالا که نیست باید به ایشان حق بدهیم که خانم جوانی را بگیرند"

ولی تا جایی که می دانم افرادی که وارد سیاست می شوند در ازدواج باید تابع یکسری قوانین باشند. چه ازدواج اول، چه ازدواج های بعدی. وگرنه نمی توانند موفق باشند. به هزار و یک دلیل.

سال 55 و حتی همین الان هم کسانی که می خواهند پست بگیرند شاید بدون کسب اجازه از افرادی که ایشان را برای پست های بعدی در نظر دارند نتوانند قدم از قدم بردارند. خیلی ها از همان بچگی مشخص می شود.

برای همین گفتم که ما از جزئیات زندگی ایشان خبر نداریم. چون مشخص نیست که چرا با خانم تابشیان ازدواج کرده اند؟ چرا خانم تابشیان تلاشی برای پیشرفت و یا ادامه تحصیلات در آمریکا یا ایران نکرده اند. چرا حتی تلاشی برای کم کردن وزن انجام نداده اند. چرا حداقل یک روسری رنگ روشن سر نمی کرده اند؟ چرا یک مانتو زیباتر نپوشیده اند؟ مگر خیلی سخت است ست کردن لباس؟ یا مگر پول نداشتند که زنگ بزنند از بهترین برند لباس برایشان مد روز را بیاورند؟ حتی نمی توانستند در یک مدرسه دخترانه معلم تربیتی باشند؟ یا در همان وزارت آموزش و پرورش که همسرشان وزیر بوده اند یک کارمند ساده باشند؟ چرا حتی در کنار آقای دکتر عکس نمی انداختند؟

حتی مشخص نیست که چرا آقای نجفی با خانم استاد ازدواج کرده اند؟ آیا واقعا از همسر اول ناراضی بودند؟ آیا از آن زندگی یکنواخت خسته شده بودند؟ آیا به دنبال عشق بودند؟

اگر خانم استاد را بخاطر موفقیت هایشان گرفته بودند پس چرا موافق ادامه فعالیت های او نبودند؟

ازدواج های سیاسی مقوله خاصی است با تمام شرایط و قوانین خودش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
سلام
کاش یکبار دیگه پیامی رو که ارسال کردید مطالعه بفرمایید حتما متوجه تناقضها می شید!

اینکه در سیاست افراد حتی از بچگی انتخاب میشن برای حکومتهاییه که حداقل چند نسل ادامه پیدا کردند نه انقلاب!

تاریخ رو کافیه یک نگاهی بندازید انقلاب ایران حاصل اعتراض گروههای مختلفی بود و اون زمان کسی فکرشم نمی کرد مردم انقلاب رو به این سمت و سو ببرن چه برسه به تربیت افراد برای چنین حکومتی
اینکه شما این حرفها رو میزنید نشون میده با خانم اولشون ارتباط نزدیکی دارید که حتی از رنگ لباسای ایشون هم در طول این مدت خبر دارید.
ای کاش به ایشون بفرمایید که حالا که یک مصاحبه ای هم انجام بدن تا مردم بیشتر با ایشون آشنا بشن. این خانم مدرس مراکر تربیت معلم بودند پس کاملا در فضای اجتماعی کشور حضور داشتن پس نه تنها در مدرسه دخترانه که در تربیت معلم حضور داشتند!

من نگفتم نجفی استاد رو به خاطر موفقیتهاش گرفته گفتم استاد فرد چند بعدی و درجه یکی بوده مثل نجفی پس طبیعیه که به هم علاقمند بشن!

راستی شما از کجا مطمئن هستید که نجفی موافق فعالیتهای استاد نبود؟!!!!
Amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
عزیزم راه حل مشکلات عاطفی و خانوادگی قطعا این نیست که آدمها برن سراغ یکی دیگه. مشکلات رو باید حل کرد. به کمک هم. اگه حل نشد اول باید یه زندگی رو قانونی و شرعی تموم کرد، بعد رفت سراغ یکی دیگه. نه اینکه بعد چهل سال زندگی به اسم اینکه زنم چاقه طرف بره با یه دختر سن بچه اش بریزه رو هم.
ماه سانا
|
Canada
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
1
8
چرا بحث را منحرف می کنید؟
همین الان هم کسانی که می خوان پست سیاسی بگیرند باید در انتخاب همسر دقت داشته باشند. از اول همینطور بوده. من گفتم «ممکن است» آقای نجفی با ازدواج اول به این موفقیت ها رسیده باشند. حتی بعضی افراد از بچگی برای سیاست در نظر گرفته می شوند.

من ارتباطی با همسران ایشان ندارم. مگراینکه شما با خانم استاد ارتباط نزدیکی داشته اید که انقدرشیفته ویژگی هایش شده اید و دفاع می کنید و یا شایدم زن موفق ندیده اید که اسطوره شده براتون.

من همانقدر به نظرم مطمئنم که شما به فرضیاتتان مطمئن هستید.
مصاحبه های خانم استاد و نوشته های دوستان آقای نجفی در مورد واقعه را بخوانید. حتی همینقدر هم مطالعه نکرده اید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
عجب !!!!
ماه سانا
|
Canada
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
1
8
من روی حساب حرف های شماست که در مورد ظاهر خانم اول نوشتم. چون شما نوشتید که خانم تابشیان به آقای دکتر نمیومد. و آقای نجفی با ایشان عکس دونفره ندارد.

این کامنت شماست:

«خودتون بگید دکتر نجفی که یک فرد چند بعدی و باهوش بوده که ظاهر خوبی هم داشته چقدر متناسب بوده با این خانم که حتی یک ورزشی هم نمی کرده که حداقل اضافه وزن نداشته باشه»

از کجا می دانید ورزش نکرده اند؟ شاید ورزش کرده اند ولی وزنشان کم نشده! ندیده اید کسانی را که علیرغم ورزش کردن، وزنشان کم نمی شود؟
چهره ایشان خوب است.
از نظر خانوادگی چطور؟ اطلاع دارید از وضع خانواده های دو همسر و خود آقای نجفی؟

دلیل فعالیت نکردن خانم اول را از شما پرسیدم:
آیا شما مطمئنید که ایشان درگیر مسائل خانوادگی با آقای دکتر یا مثلا بچه دار شدن نبوده اند که نتوانسته اند پیشرفت کنند؟

پس: »»»»»» نه من و نه شما شناختی از همسر اول نداریم.««««««««

نتیجه: اگر شما از مرحوم استاد به عنوان یک زن مظلوم یاد می کنید بد نیست در مورد خانم اول هم منصف باشید نه اینکه هرجور قضاوتی کنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
عجب !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
3
1
نه عجب گر فرو رود نفسش
عندلیبی غراب هم قفسش

با امثال شما باید با منطق شما حرف زد که من نه وقتش رو دارم و نه حوصله ش رو.فقط چند جمله می کنم ودیگه حرفی با شما ندارم

اولا من خیلی حرفها زدم که هر وجدان بیداری میتونه ببینه ولی شما چسبیدین به یک مثال جزئی و هی دارید پررنگش می کنید ظاهرا حمایت از مقتول خیلی برای شما گرون تموم میشه که بعضی مطالب رو چندبار میخونید وبعضیا رو اصلا!

توصیه می کنم کسانی که بحث های ما رو می خونن با دقت متنهای منو بخونن که متوجه اصل حرف من و مطالبی که روش تاکید دارم بشن! خیلی مطالب رو نمیشه واضحه گفت باید بهلول وار پیش بریم


قضیه ی نجفی یک درد بسیار کهنه ست در سرزمین ما

یکی از بزرگترین معضلات جامعه ی ما زخم چرکینیه با عنوان ازدواج سنتی که در قضیه ی نجفی و استاد چنین فجیع سر باز کرده
ازدواج سنتی که در ایران رایجه حاصل توافق دو فامیله که درباره ی سرنوشت دو نفر تصمیم می گیرند در این قضیه یا مصالحه خانواده ها مطرحه یا اینکه کسی معمولا انتخاب میشه که حسادت هیچ کس رو برانگیخته نکرده باشه!
شاید هم هردوی این موارد نقش پررنگی داره
اینه که می بینیم در اکثر ازدواجهای سنتی شوق و شور چندانی برای ادامه ی زندگی نیست. چون یکی سرشار از خوشیه که فردی چند درجه بالاتر از خودش پیدا کرده وبه واسطه ی حمایت اطرافین نیازی هم به تغییر و تلاش برای هماهنگ شدن با طرف مقابل نمی بینه
و یکی دیگه سرخورده از اینکه تازه توی زندگی میفهمه گرفتار کسی شده که اصلا دلخواهش نیست و فقط جوگیر تعریف وتمجیدهای غلو آمیز اطرافیان شده و باید یک عمر بسوزه و بسازه چون موقعیت بقیه ی فامیلشو به خطر می اندازه و در کل در ایران طلاق منفورترین کارهاست
ازدواج دوم قبیحه
و همسر دوم گرفتن یا داشتن مستحق قتل و اعدامه!
توی این سنت عجیب به خاطر یک انتخاب غلط یا باید یک عمر بسوزی و بسازی یا اگر تن به ازدواج مجدد بدی چنین منفور و محکوم میشی
در همین حد فعلا چند ماهی به این موضوع فکر کنید و حلاجیش کنید بعد وارد بحث های بعدی میشیم
مخصوصا شما جناب ماه سانا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
راه حل این درد سنتی اینه که طرف بره خیانت کنه؟ اونم کسی که خودش سمت دار بوده در این مملکت و به اصطلاح اهل تفکر؟ اگه خانم اول نجفی هم میرفت خیانت می کرد همین جور ازش دفاع می کردی و می گفتید اشکال نداره، عاشق شده، ازدواجش سنتی بوده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
2
3
به به. اسم درویش جنایتکار هم در این پرونده مطرح شد. محمدثلاث!
همین و کم داشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
2
6
آنچه که مسلم است اینکه میترا استاد بخاطر پول و ثروت و موقعیت آقای نجفی پا توی زندگی ایشان گذاشته اینکه میگن عشق و عاشقی و ازاین حرفا همش کشکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
دقیقا. تازه اگه عشق هم بود باز دلیل نمی شد. بدتر هم بود تازه. به اسم عشق برای خودت مجوز صادر کنی که هوار شی رو زندگی یکی دیگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
1
2
خانم ناشناس لازم است به اطلاعتان برسانم که ازدواج اول آقای نجفی سنتی نبوده، آقای نجفی در دانشگاه آمریکا با خانم تابشیان آشنا شدن و تصمیم به ازدواج گرفتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
کی گفته تو آمریکا با هم آشنا شدن؟!!!


شایعه می سازید؟!

معلومه همه تون از فک و فامیلای زن اولشین که کل سایتا رو قرق کردین و به مقتول و خونواده ش بد وبیراه می گین
با این حرفا و جوسازی ها کاری می کنین اولیای دم رضایت ندن وقصاص بخوان
اینطوری هم از نجفی انتقام می گیرین هم پولاش محفوظ میمونه!

شماها دیگه کی هستین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
تازه اگه سنتی هم بوده باشه باز هم توجیه خیانت نمی شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
1
4
بعضی ها می گویند، چرا فقط یک عکس از خانم تابشیان و دکتر نجفی در سایت ها وجود دارد، علتش
این است که خانم تابشیان نخواسته عکس های خصوصی را در معرض دید عموم قرار بدهد. عکسی هم که در سایت ها هست،مربوط به یک مراسم عمومی
است.
پاسخ ها
m45
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
کاش این خانم هم یک مصاحبه ای انجام بده ببینیم کیه
خونواده ش چه کارن؟
تو این 42 سال زندگی پربار با توجه به موقعیتش چه خدماتی داشته و ...
هرچند با نفوذی که خونواده ی ایشون دارن به راحتی بهترین رزومه رو براشونوتهیه می کنن!
ستار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
m45 گیر نده. حتما باید نجفی طلاقش بده تا دل شما خنک بشه؟ عشق به این می گن!
بدبخت بچه دار نشده. مقاله ننوشته. نشسته سر خونه و زندگیش. چه هیزم تری به شما فروخته؟ بعضیا دوست دارن دنبال حاشیه بگردن.
m45
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
نه بابا

من شنیده بودم عیب از نجفی بوده بچه دار نمی شده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
4
1
یک سوال کسانی که تو انتخابات شورای شهر و مجلس و ... شرکت می کنن باید متاهل باشن

چطوره که نجفی میگه این خانم تا زمانی که من باهاش آشنا شدم چندین عقد موقت داشت
بعد میگه مطلقه بود
و...
خب با این شرایط چطور برای انتخابات شورای شهر پذیرفته شد؟

اصلا گیرم این مرحومه بد عالم
یکی نیست بهش بگه اون زن جوان شوهرداری بود که تو اغفالش کردی و با وعده وعید زندگیشو پاشوندی و بچه شو بی سر پرست و روانی کردی
آخرشم کشتیش و آبروی خود و خونوادشو داری میبری که نجات پیدا کنی

از خدا هم شرم نمی کنه کشتتش بعد نامه نوشته انالله و انا الیه راجعون

با همین کارا مردمو احمق حساب کردن
دیگه داره حالم از نجفی به هم میخوره
پاسخ ها
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
مردمی که ذهن تحلیگر ندارن و زود جوگیر میشن حقشونه هربلایی سرشون بیاد

ببین چطور تو سایتا از نجفی دفاع می کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
تو مردم را نادان تصور کردی.چرا یک درصد فکر نکردی شاید هم اون زنه زیر پای نجفی شهردار نشسته که با قطعیت نظر میدی.
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
نه میترا استاد طفل صغیر بوده و نه نجفی. نجفی خیلی به همسر اولش ظلم کرد. میترا استاد هم همین طور. خیلی به زن اول نجفی بد کرد که روی زندگی اش آوار شد.
ساتین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
2
1
هرجای دنیا بود این عمل قبیح و محکوم بود ولی ایرانیا ضعیف کشن

یعنی نجفی که ازدواج مصلحتی به خاطر پست و مقام و رسیدن به موقعیت سیاسی با زنی متوسط به نام سرور تابشیان داشت، بد نکرد؟

علیرضا ببری برای پول و موقعیت خانواده با دختری معمولی به نام زهرا نجفی ازدواج نکرد؟

این همه سلبریتی تو کشور هستن با دولتمردان دوست شدن و معروف شدن

میترا استاد که کارش شرعا و قانونا درست بود

شما جماعت ضعیف کشید!
پاسخ ها
آندیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
کاش همه ضعیف ها اینطور بودن!
خدا می دونه اگه به شورای شهر راه می یافت می خواست چه کارها بکنه!

برو بابا روزی تو رو هم خدا جای دیگه بده
نامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
طبق فرمایش شما، نجفی از زن شانس نداشته.
اون از زن اول که بدون اینکه ازش شناختی داشته باشید بهش می گید: زن متوسط
به دخترش می گید: دختری معمولی!
این هم از میترا استاد که چشم نداشت زن و دختر اولو ببینه. آخر هم خودشو به کشتن داد و شوهرش منتظر اعدام
sam
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
نترس اعدامش نمی کنن
اخبارشو ندیدی
تازه مقتول نامسلمون شده و مهدورالدم
سه تام وکیل گرفته

احتمالا مقتول مفسد فی الارضم بشه
شایدم از قبر درش بیارن حکم سنگسار بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
من مصاحبه ی مسعود استادو بعد از دادگاه دیدم واقعا ناراحت شدم
چقدر دردناکه خواهرشو بی دفاع کشتن ویک ماه از قتل هم گذشته و همه جوره دارن بی آبرو و بدنامشون میکنن

حالت نگاه مسعود استاد و بغضی که تو چند جمله ای که گفت واقعا منقلبم کرد

متاسفم برای جامعه ی ضعیف کشمون
قشنگ معلومه حکم چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
بله میترا استاد کارش شرعا و قانونا درست بود. مشکل شرع و قانون ما هم همینه دقیقا. طرفدار یک جانبه مردها و زنهای بی قید و بنده. در این قانون زنهای شریف جایی ندارن.
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
باعرض سلام خدمت دوستان.جریان نجفی خروجی تفکرات سیاسی وزدوبندهایی هست که بعد دوم خر داد 76 در این مملکت پاگرفت.ومحمد علی نجفی محصول این تفکر ودورنمایی از این تفکر واندیشه است.بگذریم قتلی بوقوع پیوسته چه فرق میکند خفاش شب این قتل را انجام داده یا محمد علی نجفی ؛ فردی که روزی وزیر ومشاور وشهردار این مملکت .چرا وبه چه حقی خودتان راجای خانواده مقتول واولیای دم میگذارید وحکم صادر میکنید این وانرا به باد انتقاد میگیرید .نجفی یک قاتل است وباید طبق قانون قصاص شود واگر اولیای دم از حقشان بگذرند موضوع بخودشان وصلاحدیدشان مربوط میشود .قتل را به حزب بازی وسیاست بازی و...مربوط نکنید.روند پیگیری قضایی یک روند کاملا عادلانه است و به محکمه وقاضی تحمت نزنید.محمد ثلاث یک جانی بالفطره بود که این معدوم خون نیروهای بیگناه انتظامی را بازیر گرفتن اتوبوس قراضه اش بر زمین ریخت وحکمش قصاص بود که شکر خدا معدوم شد.شد.از سیاست بازی وباند بازی وحزب بازی متنفرم.
میم
|
Germany
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
2
1
قانون وزیر غیر وزیرقصاص ندارد نمی شناسد باید برای همگان یکسان باشد اگر قتل عمدی بوده و اولیای دم رضایت ندهند نجفی راهی جز قصاص ندارد .خدایا عاقبت ما رو ختم به خی کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
برای همینه که میگیم موضوع سیاسی است.چون این قانونی که شما میگویید تا الان نبوده.حالا لازم شده.پس درسته که میگویند پرستو بوده مقصرش هم خودش و پرستو سازهاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
1
2
رهامی مردود میکند.کی به خودش صلاحیت داده که قبول و مردود کند.
نظرات شما
پیشخوان