تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
قیمت طلا و سکه صعودی شد؛

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۸/۰۳/۲۲

سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۵۰۸ هزار تومان و طلای ۱۸عیار هم ۴۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۸/۰۳/۲۲

رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل در قیمت ۴ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۶۱۸ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۱۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۳۷.۲ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناخید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
2
0
چراهمه نوشته های شمادروغ است شمابادشمن کشورچه فرقی داریدمردم رارنج می دهیدازخدانمی ترسیدواقعاقشرپایین چطوربایدبه کارهای شمابنگرنو
نظرات شما
پیشخوان